Error 1064 na modificatie database

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Marit

Error 1064 na modificatie database

Bericht door Marit » 12 apr 2006, 23:21

Support template:
  • Wat is het probleem?
    Bij het wijzigen van de permissies (moderator maken van borden) van één bepaald lid (die ik via de databe heb toegevoegd krijg ik de volgende melding:

Couldn't delete auth access info

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND auth_mod = 0' at line 3

DELETE FROM phpbb_auth_access WHERE group_id = AND auth_mod = 0

Line : 180
    File : admin_ug_auth.php

Wanneer ontstond het probleem?
    Laatst waren er leden verwijderd, ws door een hacker. Er is toen een backup teruggezet waardoor 1 lid hersteld kon worden. Het tweede lid heb ik via de database teruggezet en weer aan de berichten gekoppeld die van dat lid waren. Misschien simpel gedacht, want ik kan nu de permissies van dat lid niet veranderen....

Adres van je forum:
    http://www.kyka.nl/forum/

Geïnstalleerde mods:
    shoutbox, ctracker, optimaliseer database, extra permissions, chat, geb. datum, sterrenbeelden

Huidige template: zelf gemaakt vanuit een bestaande: Electro

phpBB versie: 2.0.17

Waar is je forum gehost: via easyhosting

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    nee, maar wel een backup teruggezet en een lid toegevoegd via de database en die aan al bestaande berichten gekoppeld via de database

Heb je gezocht naar een antwoord?
    ja, maar ik krijg niet het antwoord wat ik zoek, ws omdat ik dom ben geweest met het invoeren van dat lid via de database
Overige opmerkingen:
Ik heb al geprobeer alle permissies in auth-acces te verwijderen, maar ook dat het geen effect...
Ik heb in admin_ug_auth.php gekeken maar dat is alleen de code die er voor zorgt dat bij de fout die daar omschreven staat die error wordt gegenereerd.

Gesloten