Moet je wel goede informatie gevenRaimon schreef:Ik zal niet te diep offtopic gaan,Maardiweb schreef:Ja dat vroeg ik me btw ook al eens af... hoe kan je aan een computer zien uit welke plaats ie komt? Vragen ze dat op aan de hand van je IP bij je provider ofzo?
Ik kom iig uit Zeist / UT
Dat kun je zien door het Ip-adres, en het hostadres, normaal ook als je even met ipadres gaat googlen.
Dan kun je een schatting maken waar die vanaf komt.
Normaal wordt het ip adres afgeleidt naar de server centrale, dus bv chello den haag etc.
Tot zo ver het topic vervuiling van mij
Wie Woont Waar?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Laatst gewijzigd door Bee op 02 apr 2006, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
tussenstand
best veel!Noord Holland
10% [ 2 ]
Zuid Holland Woon ik ook
30% [ 6 ]
Utrecht
10% [ 2 ]
Friesland
5% [ 1 ]
Groningen
0% [ 0 ]
Drenthe
0% [ 0 ]
Overijsel
0% [ 0 ]
Gelderland
5% [ 1 ]
Zeeland
10% [ 2 ]
Noord Brabant
15% [ 3 ]
Limburg
15% [ 3 ]
België
0% [ 0 ]
Anders namelijk..?
0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 20
somige servers nietBee schreef:Moet je wel goede informatie gevenRaimon schreef:Ik zal niet te diep offtopic gaan,Maardiweb schreef:Ja dat vroeg ik me btw ook al eens af... hoe kan je aan een computer zien uit welke plaats ie komt? Vragen ze dat op aan de hand van je IP bij je provider ofzo?
Ik kom iig uit Zeist / UT
Dat kun je zien door het Ip-adres, en het hostadres, normaal ook als je even met ipadres gaat googlen.
Dan kun je een schatting maken waar die vanaf komt.
Normaal wordt het ip adres afgeleidt naar de server centrale, dus bv chello den haag etc.
Tot zo ver het topic vervuiling van mijChello zit in Amsterdam. Casema zit wel in Den Haag (maar dat komt door de regering
) Alleen is bij Casema niet op te maken waar je woont, terwijl Chello een aantal hubs heeft, waarmee je kan zien in welke regio van Chello je zit.
en @home komt niet uit ndrwt het main gebouw.
ik denk dat jij het administratie gedeelt bedoelt Bee toch
en denk maar aan ip cordinatie, kom je er zo achter welke provincie.
Laatst gewijzigd door Raimon op 02 apr 2006, 14:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nee, je adres ontbreekt nogsvennson schreef:Bissegem -> Kortrijk -> West-Vlaanderen -> Vlaanderen -> België -> Europa -> Aarde -> Melkweg -> Cluster -> Universum
zo ben ik volledig ?:p
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Waarom zou iemand dat willen dan?Website schreef:kent of komt iemand weleens in de Riouwstraat, Archipelbuurt, Den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNAVIVO DIERENHULP
- Bas
- Contacteer:
Geen andere Friezen? 
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Zeelandnet is k*tWebSiteNet schreef:Aan de hand van je ip kan je de host en vaak de plaats opzoeken.
In zeeland is nauwelijks ADSL, en daar is kabel heer en meester. Zeelandnet vermoed ik dus ja.
ADSL van kpn
en zeelandnet had tot voorkort alle monopoly maar nu niet meer
Waarom naar kpn?
Goedkoper
Sneller/beter (minder veel minder downtime)
Moet je eens naar zeelandnet bellen en zeggen dat je van een bedrijf bent dan gooien ze gelijk de horn her op
-
Excalibur-Sauvignon