Hoikes,
Is er ergens een mogelijkheid om telkens een mailtje te ontvangen nadat iemand een berichtje heeft geplaatst in ons forum, zo ja, hoe?
PS: ik ben dus site-admin van ons forum.
Bedankt
Alain
Mailtje ontvangen na een gepost bericht in het forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mischien is de mod Easy Admin Topic Notifier iets voor je, waarschijnlijk voor de reacties zul je de mod zelf moeten aanpassen bewerken.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
is de abboneer functie niet hetzelfde?
dit heb ik altijd gedacht namelijk
dit heb ik altijd gedacht namelijk

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Nee Lifeguard het is niet het zelfde,
De mod Easy admin notifer, zorgt er voor dat bij elk geopend topic de Beheerder (admin) een mailtje krijgt.
De abboneer functie is, als je op een bericht antwoord je een reactie krijgt.
Tevens kun je dat ook instellen naar het gewenste topic. Even een voorbeeld je gaat naar een topic hier op phpBB.nl
En links onder de nieuwe onderwerpen buttons zie je abboneer op dit onderwerp.
Dat zorgt er voor dat je bij elke reactie in het gekozen onderwerp een mailtje krijgt
De mod Easy admin notifer, zorgt er voor dat bij elk geopend topic de Beheerder (admin) een mailtje krijgt.
De abboneer functie is, als je op een bericht antwoord je een reactie krijgt.
Tevens kun je dat ook instellen naar het gewenste topic. Even een voorbeeld je gaat naar een topic hier op phpBB.nl
En links onder de nieuwe onderwerpen buttons zie je abboneer op dit onderwerp.
Dat zorgt er voor dat je bij elke reactie in het gekozen onderwerp een mailtje krijgt

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader