nee, had hem zelf mee naar huis genomenBee schreef:Wordt erg moeilijk wanneer er geen audiosysteem is, alleen maar een TV zonder DVD-speler (die van paul is door iemand ontvreemd, stelletje dieven)
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
weet iemand waar ik die mod kan vinden die er voor zorgt dat ik een smilie in de topictitel kan plaatsen???
heb op phpbb hacks gezocht, maar vindt m niet
heb op phpbb hacks gezocht, maar vindt m niet
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Common.php aanpassen, is dit nu een support topic geworden
Ik wil een biertje Paul waar is mijn kratje
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Laat de eigenaar van de bar het maar niet horen 

Moet ik je weer kratje geven 8) , weer een vrachtwagen volpaul schreef:Had geen geld meerRaimon schreef:Common.php aanpassen, is dit nu een support topic geworden![]()
Slim gedaan Paul
, hoe heb je ze zo ver gekregen
Me ouders zien me al aankomen, kan ik lekker zelf betalen 
GefeliciteerdWebsite schreef:/me heeft meer dan de helft van berichten in algemene chat
Ja ik weet wat jullie gaan zeggen: SPAMMER!!!
SPAMMER!Raimon schreef:GefeliciteerdWebsite schreef:/me heeft meer dan de helft van berichten in algemene chat
Ja ik weet wat jullie gaan zeggen: SPAMMER!!!
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Dat is Paul naar mijn weten of weet ik iets wat ik niet weet 
Jij gooit twee dingen door elkaar.Raimon schreef:Dat is Paul naar mijn weten of weet ik iets wat ik niet weet
Paul heeft de meeste berichten op phpbb.nl en website de meeste in dit topic.
KNAVIVO DIERENHULP
Waar zie jij dan wie de meeste berichten heir in dit topic heeft? En, hij zegt enkel dat hij de helft van AL zijn berichten in AC heeft gepostXP-Rene schreef:Jij gooit twee dingen door elkaar.Raimon schreef:Dat is Paul naar mijn weten of weet ik iets wat ik niet weet
Paul heeft de meeste berichten op phpbb.nl en website de meeste in dit topic.