Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel dieven he, ik kan geen seconde hier weg zijn en meteen worden mijn woorden omgedraaid.paul schreef:Ow ja, dat vergat ik. Donald duck dvd's mogen ook gekeken worden
(En waar is de afstandsbediening nou gebleven, ow ja, die had ik mee naar huis genomenen)
Op deze TV zijn de laatste activiteiten van de beurs en andere economische berichten te zien, er is niet zoveel phpBB nieuws dus dat kan wel op een poster

In die TV zit geen DVD speler dus geen Donald Duck DVD's, die bekijkt de buurman maar mooi thuis.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Jawel, want ik heb een dvd speler erneer gezetBee schreef:Eigenlijk zijn jullie gewoon een stel dieven he, ik kan geen seconde hier weg zijn en meteen worden mijn woorden omgedraaid.paul schreef:Ow ja, dat vergat ik. Donald duck dvd's mogen ook gekeken worden
(En waar is de afstandsbediening nou gebleven, ow ja, die had ik mee naar huis genomenen)
Op deze TV zijn de laatste activiteiten van de beurs en andere economische berichten te zien, er is niet zoveel phpBB nieuws dus dat kan wel op een poster
In die TV zit geen DVD speler dus geen Donald Duck DVD's, die bekijkt de buurman maar mooi thuis.

De tot nu toe versie ziet er al aardig netjes uit hoor na mijn meningpaul schreef:Ik kan namelijk nooit weten wanneer een phpbb precies uitkomt, dat weten enkel de phpbb developers. Ik kan wel een vermoede hebben, aan de hand van wijzigingen aan cvs, meer niet.

Me heeft hem ook draaien om me eigen server.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Een y is een klinkerXGE_Lithium schreef:En bij de 'y' ..paul schreef:topics naar mijn weten. Enkel bij een klinker kan er een ' komen.
[/smartass]

Ja ik heb het JUIST over nederlandsMakavelibrox schreef:Maar het gaat om het Nederlandspaul schreef:topics naar mijn weten. Enkel bij een klinker kan er een ' komen.

-
- Contacteer:
- Lady Elensar
Topics is Nederlands, en Topic's is Engels.
Denk ik. Ofzo. Keb geen idee eigenlijk . Het is ook King's. Maar weer niet book's. Dan is het weer books. Toch?
euh. laat ook maar
daar heb ik nou net even geen zin om over na te denken eigenlijk..
moet je nou zien wat ik ga doen als ik me verveel. ik ga me bezig houden met de spelling van woorden
Denk ik. Ofzo. Keb geen idee eigenlijk . Het is ook King's. Maar weer niet book's. Dan is het weer books. Toch?
euh. laat ook maar

moet je nou zien wat ik ga doen als ik me verveel. ik ga me bezig houden met de spelling van woorden

Aphaur Bier 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- Lady Elensar
Nee, zit aan de cola. Vraag alleen niet wat daar nog meer inzit 8)Raimon schreef:Aphaur Bier
Op dezelfde manier als ik doe? (En nee, niet naar de postcounter kijkenLady Elensar schreef:Weet iemand een manier om de avond door te komen, zonder dat ik me hoef te vervelen?

Laatst gewijzigd door Paul op 31 mar 2006, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lady Elensar