Vragen over Yellow Card MOD
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Heb je niet een volledige foutmelding?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
nou kijk als ik op de gele rode of groene kaar druk krijg ik deze fout
Algemene fout
No user/post specified
DEBUG MODE
post_id="", user_id=""
Line : 85
File : /home/virtual/site119/fst/home/calimero/public_html/atletiek/card.php
doe ik bij kaart php op line 85 waar deze tekst staat
message_die(GENERAL_ERROR, "No user/post specified", "", __LINE__, __FILE__,'post_id="'.$post_id.'", user_id="'.$user_id.'"');
doe ik dan dit
//message_die(GENERAL_ERROR, "No user/post specified", "", __LINE__, __FILE__,'post_id="'.$post_id.'", user_id="'.$user_id.'"');
dan krijg je dit
Algemene fout
Geen toegang
Algemene fout
No user/post specified
DEBUG MODE
post_id="", user_id=""
Line : 85
File : /home/virtual/site119/fst/home/calimero/public_html/atletiek/card.php
doe ik bij kaart php op line 85 waar deze tekst staat
message_die(GENERAL_ERROR, "No user/post specified", "", __LINE__, __FILE__,'post_id="'.$post_id.'", user_id="'.$user_id.'"');
doe ik dan dit
//message_die(GENERAL_ERROR, "No user/post specified", "", __LINE__, __FILE__,'post_id="'.$post_id.'", user_id="'.$user_id.'"');
dan krijg je dit
Algemene fout
Geen toegang
Heb je de afbeeldingen correct geupload naar je ftp?
En heb je alles goed aangepast met het modden?
En heb je alles goed aangepast met het modden?
Taal bestand goed aangepast, desbetrefende taal bestanden en tpl files goed geupload?Website schreef:en ken iemand MIJ helpen?Website schreef:ikkkuh ook een vraag, als je op zo´n kaart druk krijg je een popup, maar die tekst is leeg. Wat je daarna krijgt ook....
wel geod deupload, taalbestand niet denk ik......Raimon schreef:Taal bestand goed aangepast, desbetrefende taal bestanden en tpl files goed geupload?Website schreef:en ken iemand MIJ helpen?Website schreef:ikkkuh ook een vraag, als je op zo´n kaart druk krijg je een popup, maar die tekst is leeg. Wat je daarna krijgt ook....
ik heb ff een naam aangemaakt kunnen jullie het zelf zien
gebruikersnaam test
wachtwoord test
en het gaat om topic http://www.calimero.onzefret.nl/atletie ... ic.php?t=2
gebruikersnaam test
wachtwoord test
en het gaat om topic http://www.calimero.onzefret.nl/atletie ... ic.php?t=2