Support template:
Wat is het probleem? Onderschriften worden niet meer weergegeven
Wanneer ontstond het probleem? Waarschijnlijk een tijdje geleden
phpBB versie: 2.0.19
Sinds kort worden op mijn forum onderschriften bij berichten niet meer weergegeven. Zowel in het profiel van de gebruiker als in het admin paneel staat de optie gewoon netjes op ja.
Waar (in de source code van welk bestand) kan ik checken of er nog wel een onderschrift in staat en hoe?
Onderschrift verdwenen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Onderschrift verdwenen
Onderschriften zelf worden in de database opgeslagen (onder andere in includes/usercp_register.php staat de php code die erover gaat).Jerinamite schreef: Waar (in de source code van welk bestand) kan ik checken of er nog wel een onderschrift in staat en hoe?
Heb je nog een mod geinstalleerd?
Bijna 1500 posts!
-
Ik heb een tijd geleden wat opties uit het registratieformulier (en dus ook uit het formulier waar je je profiel kunt wijzigen) gedelete, waardoor mensen die zich willen registreren minder hoeven in te vullen en na te lopen.
Bij registreren en profiel aanpassen kan echter nog steeds gewoon een onderschrift worden ingevuld, dus daar zit het probleem niet in.
Bij registreren en profiel aanpassen kan echter nog steeds gewoon een onderschrift worden ingevuld, dus daar zit het probleem niet in.
-
Zou dan viewtopic.php moeten zijn, maar ik zou eerst een paar andere dingen uitzoeken.Jerinamite schreef:Ik zat nog even te denken:
Als ik het logisch beredeneer zou ik denken dat er ergens een foutje zit in het php bestand waar de berichten/reacties mee worden weergegeven, alleen weet ik zelf niet waar ik dat moet zoeken...
Heb je zelf een ondergeschrift neergezet en gekeken of dat wordt weergegeven? Heb je nog mods geinstalleerd? Plaats anders even je usercp_register.php in een text-bestandje.
Bijna 1500 posts!
-