Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Gekke_Tok
-
Contacteer:
Bericht
door Gekke_Tok » 25 mar 2006, 19:35
hallo mensen ik ben bezig een eigen style te maken
nu ben ik al gedeeltelijk begonnen maar zit met het volgende probleem
op me index heb ik andere templates gebruikt alleen trekken ze niet helemaal door...
http://www.members.lycos.nl/hindunature
als je bij onderwerpen berichten laatste bericht kijkt zie je dat het nog het oude uiterlijk heb hoe kan ik het helemaal doortrekken zodat het aansluit met de kollom ernaast
(sorry voor de popups het is mijn testsite)
alvast bijvoorbaat dank
tokkie
probleem opgelost topic closed
~The Reality Is That The Hitman Doesn't Exist, He Is An Illusion, An Entity Wich His Enemies Cannot See Or Touch~
-
Wout -- w00t
Bericht
door Wout -- w00t » 26 mar 2006, 09:19
Je moet de copyright naar Forum Images laten staan. Je hebt het template vanuit daar bewerkt, en daar stond een copyright op, en die moet er blijven.

Geeft geen support aan fora´s zonder copyright
-
Gekke_Tok
-
Contacteer:
Bericht
door Gekke_Tok » 26 mar 2006, 13:01
Wout -- w00t schreef:Je moet de copyright naar Forum Images laten staan. Je hebt het template vanuit daar bewerkt, en daar stond een copyright op, en die moet er blijven.

alle forum images gaan eraf zoals je ziet ben ik juist bezig om een eigen template te maken en ik heb het maak je eigen template pagina van phpbb gebruikt ervoor daar staat zelf op dat ik nu het recht heb me eigen copyright erop te gooien

dus niet een andere copyright
~The Reality Is That The Hitman Doesn't Exist, He Is An Illusion, An Entity Wich His Enemies Cannot See Or Touch~
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 26 mar 2006, 13:03
Gekke_Tok schreef:Wout -- w00t schreef:Je moet de copyright naar Forum Images laten staan. Je hebt het template vanuit daar bewerkt, en daar stond een copyright op, en die moet er blijven.

alle forum images gaan eraf zoals je ziet ben ik juist bezig om een eigen template te maken en ik heb het maak je eigen template pagina van phpbb gebruikt ervoor daar staat zelf op dat ik nu het recht heb me eigen copyright erop te gooien

Je hebt een FI style gebruikt als basis, en dus moet je hun © laten staan

-
Gekke_Tok
-
Contacteer:
Bericht
door Gekke_Tok » 26 mar 2006, 13:04
paul schreef:Gekke_Tok schreef:Wout -- w00t schreef:Je moet de copyright naar Forum Images laten staan. Je hebt het template vanuit daar bewerkt, en daar stond een copyright op, en die moet er blijven.

Je hebt een FI style gebruikt als basis, en dus moet je hun © laten staan

nu kan jij wel reageren maar als ik raad vraag over een mod van jou ben je spoorloos btw hele style gaat veranderen en uiterlijk vandaar dat ik zeg is me eigen template snap je

en de link is trouwens
http://www.chill-zone.nl was een foutje..
-
Bee
Bericht
door Bee » 26 mar 2006, 13:48
Foutief copyright is geen support. Einde dicussie, en gelieve geen berichten te sturen naar een teamlid, wie dan ook.
... Maar ik modereer (nog) niet.