[KIJK] GameInformer Forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Bee

Bericht door Bee » 14 mar 2006, 10:07

Yellow schreef:Breekbaar? :? :D
Dat de hoofdlijnen van het design heel smal zijn :wink:
... Maar ik modereer (nog) niet.

reinier

Bericht door reinier » 16 mar 2006, 15:03

Nice :thumb: ALleen ik vind die iets telicht Afbeelding die dingen. Maar dat is gewoon mijn smaak :)
:)

Yellow

Bericht door Yellow » 23 mar 2006, 15:15

Die worden normaal (Donkerder dus) als er een nieuwe post is :)

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 25 mar 2006, 12:09

Mooie site! Alleen komt het menu een beetje rommelig over, omdat er wat boven staat en zo. Ik weet niet hoe het uit te leggen, want het is een goed/mooi menu en zeker niet onhandig, maar het geeft mij een beetje een rommelig gevoel. En ik zou de login velden in de rechterbovenhoek recht bovenelkaar zetten er en misschien iests bijzetten. En het is misschien mooier om de site tot boven en tot onderen te laten doorlopen. Verder is het een mooie site en(in tegenstelling tot veel andere game sites) is het geen onhandig, log, bewegend ding maar is alles mooi eenvoudig(niet te eenvoudig) en makkelijk te vinden. Ga zo door!
sudo apt-get remove windows

marienvo
Contacteer:

Bericht door marienvo » 25 mar 2006, 15:25

erg mooie site!! 6,5/10*

Punten die mij nog storen:
- Boven de advertentie staat "Links", moet natuurlijk "Advertentie" staan
- Navigatie veranderd als je naar Home of Games gaat, misschien moet je de Forum-knop eruit laten springen als je in de forums zit
- Topic-lijst kan nog iets "ge-simplified" worden, als je begrijpt wat ik bedoel

Als hij aan deze 3 punten nog zou voldoen zou ik hem een 7,5 geven. :thumb: Aan positieve kritiek sluit ik me volledig bij de voorgaande reactie aan...

*) Alle sites in deze showoff waar ik niet op reageer geef ik een onvoldoende (vandaar dat ik dan maar niet reageer), ben mss beetje streng :wink:

Yellow

Bericht door Yellow » 25 mar 2006, 15:30

Niet te hoge cijfers geven he :roll:

- Het zijn toch ook links? :wink:
- Het menu verandert als je op het forum zit ja, het lijkt me dat mensen wel door hebben dat ze dan ook op het forum zitten als ze op "forum" klikken...
- Simpeler kan haast niet :? verel hoe dan...?

marienvo
Contacteer:

Bericht door marienvo » 25 mar 2006, 15:43

Links? Ik zie een hoge advertentie?

Navigatie Dit is idd geen groot probleem, maar het is even wennen dat de navigatie verwisselt bij dezelfde pagina-layout.
Als je dezelfde navigatie houdt, óf iets in de overal-layout verandert (bijv. highlighten van de forum-link) is het visueel-ergonomisch gezien minder 'zwaar' om door de site te bladeren. Hoe ergonomischer, hoe fijner een nieuwkomer erdoor 'zweeft' als het ware.

Topic-index
Simpeler kan haast niet
Aantal views is niet interessant, en titels mogen wel iets groter t.o.v. de details... daarnaast moet je de standaardweergave van de tijd even iets nederlandser en compacter instellen. Dit alles om het topic-overzicht iets overzichtelijker te maken, de tekst-concentratie is te hoog zeg maar.

Yellow

Bericht door Yellow » 25 mar 2006, 15:46

Ik zie het nadeel van die menuverwisseling eigenlijk niet, bedankt voor die andere tips, zijn zeker handig, maar niet heel belangrijk, en alles op zijn tijd, er zijn belangrijkere dingen :wink:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 mar 2006, 16:24

marienvo schreef: Topic-index
Simpeler kan haast niet
Aantal views is niet interessant, en titels mogen wel iets groter t.o.v. de details...
Sorry voor het offtopic, maar naar mijn mening is aantal views zeker wel intersant. Dan weet je hoe vaak bekeken is, en kan je een beetje kijken hoe "interesant" een topic is ;)

marienvo
Contacteer:

Bericht door marienvo » 25 mar 2006, 17:04

tis meer hoe vaak er op geklikt is, dus hoe 'uitnodigend' de titel is lijkt me...

Yellow

Bericht door Yellow » 25 mar 2006, 21:30

Nee, er zijn ook mensen die een bepaalde topic volgen, maar niet reageren, dan is ie wel populair :wink:

marienvo
Contacteer:

Bericht door marienvo » 25 mar 2006, 21:34

jajaja -zucht- natuurlijk kun je wel dingen bedenken waar het nut voor heeft

Gesloten