Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
oleeeeee
ik wacht op raimond om een pilsje mee te drinken, maar ik weet niet waar die uithangt
ik wacht op raimond om een pilsje mee te drinken, maar ik weet niet waar die uithangt
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Me is er weer.lifeguard schreef:oleeeeee
Me moet nog forum refixen

En is Life weer weg

Rondje ik tracteer, met de nieuwe Tijgernootjes.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Wel aan de tijgernootjes Paul 

-
- Contacteer:
Met dat kratjepaul schreef:Waarmee moet ik opschieten?Makavelibrox schreef:Paul, schiet op![]()
En een rondje is zeker geen slechte zaak

Maar na die 10 
Ik deel de Tijgernootjes uit wie wilt er

Ik deel de Tijgernootjes uit wie wilt er

I'm back!!!
Rondje van Rene, heb het erg druk gehad de laatste tijd, vandaar mijn afwezigheid, maar blijkbaar was het niet echt opgevalen.
Biertje???? Komt ie:

Rondje van Rene, heb het erg druk gehad de laatste tijd, vandaar mijn afwezigheid, maar blijkbaar was het niet echt opgevalen.
Biertje???? Komt ie:

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
ik was het niet, heb wel wat oefengranaten gegooid, maar niet voor je deurwizzzzzzzz schreef:Heren heren, wat was dat vannacht allemaal??? Wie heeft al dat vuuurwerk afgestoken? En er hangt een spandoek aan mijn voordeur Welkom Back XP-Rene..

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer: