[ CENTRAAL ] Gezocht scripter/designer/linkpartner
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gameworld zoekt een Admin!
Hou jij van games, weet jij hoe phpBB in elkaar zit, en zie je dit wel zitten?
Neem dan contact met me op:
di.ricii[at]spamworld.nl (MSN only)
Je hoeft alleen het forum te beheren, de technische kant doe ik.
Dit is niet meer nodig, geen reactie's meer s'il vous plait
Hou jij van games, weet jij hoe phpBB in elkaar zit, en zie je dit wel zitten?
Neem dan contact met me op:
di.ricii[at]spamworld.nl (MSN only)
Je hoeft alleen het forum te beheren, de technische kant doe ik.
Dit is niet meer nodig, geen reactie's meer s'il vous plait
Laatst gewijzigd door Rico op 19 mar 2006, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Guess who's back..
Niemand ?Rosalba schreef:hallo,
Ik zoek iemand die een template voor mijn forum kan maken.
Het gaat om een website voor bi en lesbische meiden.
In de kleuren lichtblauw
Of lichtblauw met lichtpaars.
Verdere ideeen over msn.
Het liefst gratis.
Wil wel je naam vermelden dat jij het hebt gemaakt en zal ook de link van jouw website op het forum zetten.
Wie kan en wil mij helpen ?
Liefs,
Rosalba

The Colombian Girl
Engels, mijn onderwijs is tto (tweetalig onderwijs). En dus zal mijn Engels wel wat beter zijn dan de gemiddelde gebruiker op dit forum.Carlo Claessen schreef:Gezocht Franstalig Sprekend en Schrijvend iemand.
Gezocht Duitstalig Sprekend en Schrijvend iemand.
Gezocht Anderstalige Sprekende en Schrijvende personen.
Val jij onder een van deze categorieen, heb je tijd over, regeer dan via PB na mij.
Het betreft een nieuw phpBB project met een vrij grootte opzet.
Kan hierover nog niet teveel over loslaten dus nieuwsgierig, ik hoor wel.
Grtz Carlo
GEZOCHT: Een mannetje (of vrouwtje
) die mij kan helpen met het opzetten van gratis hosting..
je moet in iedergeval 1 ding hiervan kunnen..
- Scriptje maken (paneel voor de geregistreerde..
- Scriptje om een site te registreren..
Nu wil ik zoiets als wyger, met 50 MB, wat je in de forum loterij kan ophogen door als je wint 10 MB gratis erbij te krijgen..
Vergoeding: Ik ben niet in beschikking van een bankpasje enzo.. Maar eventueel kunnen we dat oplossen door voor enkele MB's te betalen, door de mensen te laten bellen, en dat het geld op jouw rekening komt enzo..
Interesse? PM me

je moet in iedergeval 1 ding hiervan kunnen..
- Scriptje maken (paneel voor de geregistreerde..
- Scriptje om een site te registreren..
Nu wil ik zoiets als wyger, met 50 MB, wat je in de forum loterij kan ophogen door als je wint 10 MB gratis erbij te krijgen..
Vergoeding: Ik ben niet in beschikking van een bankpasje enzo.. Maar eventueel kunnen we dat oplossen door voor enkele MB's te betalen, door de mensen te laten bellen, en dat het geld op jouw rekening komt enzo..

Interesse? PM me

Laatst gewijzigd door YoKev op 25 mar 2006, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!
Ik zoek iemand die een mooie Flyer en Banner kan ontwerpen voor de site: http://www.GrandePuntoClub.nl
Het ontwerp moet in elk geval te drukken zijn bij een drukkerij.
(type kleuren, formaat, bestandstype, bla, bla... jullie weten er toch meer van dan ik
)
Een kleine vergoeding is mogelijk.
Het ontwerp moet in elk geval te drukken zijn bij een drukkerij.
(type kleuren, formaat, bestandstype, bla, bla... jullie weten er toch meer van dan ik

Een kleine vergoeding is mogelijk.
GameWorld zoekt crew!
GameWorld Linkje
Wij van Gameworld zoeken een aantal mensen.
Dit is wat we zoeken:
Moderators
Wij zoeken nog 1 a 2 moderators, die het forum willen modereren.
Het liefste hebben we dat je wat van games afweet, en dat je een console in je bezit hebt. Verder moet je redelijk veel online zijn.
Nieuwsposters
Ook zoeken we een aantal nieuwsposters, die ons nieuwe dingen kunnen vertellen over de consoles.
Als je een stuk schrijft, kopieer dan niet alles van internet, maar maak er je eigen text van.
Vergoeding
Een echte vergoeding is er niet, maar je komt natuurlijk wel op de link pagina.
Contact
Voel jij je geroepen om 1 van deze functie's te bekleden?
Neem dan even contact met mij op.
Mail: rico[at]spamworld.nl
MSN: di.ricii[at]spamworld.nl
GameWorld Linkje
Wij van Gameworld zoeken een aantal mensen.
Dit is wat we zoeken:
Moderators
Wij zoeken nog 1 a 2 moderators, die het forum willen modereren.
Het liefste hebben we dat je wat van games afweet, en dat je een console in je bezit hebt. Verder moet je redelijk veel online zijn.
Nieuwsposters
Ook zoeken we een aantal nieuwsposters, die ons nieuwe dingen kunnen vertellen over de consoles.
Als je een stuk schrijft, kopieer dan niet alles van internet, maar maak er je eigen text van.
Vergoeding
Een echte vergoeding is er niet, maar je komt natuurlijk wel op de link pagina.
Contact
Voel jij je geroepen om 1 van deze functie's te bekleden?
Neem dan even contact met mij op.
Mail: rico[at]spamworld.nl
MSN: di.ricii[at]spamworld.nl
Laatst gewijzigd door Rico op 20 mar 2006, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Guess who's back..
hey
Vereist:
Vertrouwen wegens ftpgegevens
De benodigde tijd
Msn om dingen te bespreken
mods installeren.
mss een voorpagina met een link naar de site !
Wat krijg je ervoor terug:
jou site of forum bij de linksforum van het forum
krijgt een aparte status
en ook zal er financiele tussenkomst aan vast hangen !!
dit bedraagd een goei 100 euro !!!
gelieve zo snel mogelijk iets te laten weten moest je geintresseerd zijn !!
Vertrouwen wegens ftpgegevens
De benodigde tijd
Msn om dingen te bespreken
mods installeren.
mss een voorpagina met een link naar de site !
Wat krijg je ervoor terug:
jou site of forum bij de linksforum van het forum
krijgt een aparte status
en ook zal er financiele tussenkomst aan vast hangen !!
dit bedraagd een goei 100 euro !!!
gelieve zo snel mogelijk iets te laten weten moest je geintresseerd zijn !!
Ik zoek iemand die me kan helpen met de technische kant van mijn (erotisch) forum.
Wat dient er te gebeuren: er staan volgens mij enkele foutjes in het php-script die opgelost moeten worden (mijn kennis reikt niet ver genoeg) en een update doorvoeren naar een hogere versie.
Ik ben iemand die die dingen graag eerst zelf probeert (al doende leert men, niet) , maar de persoon waarop ik normaal kan terugvallen als ik een vraagje heb, of als ik er echt niet uitraak, die heeft momenteel te weinig tijd.
Dus, ik zoek iemand waarop ik kan terugvallen als het mezelf niet lukt en die momenteel eventjes op zoek kan gaan naar het foutje.
Wat bied ik in ruil?
Ik heb momenteel geen linkenpagina, maar eventueel in samenspraak kunnen we jouw link (als jij die op een dergelijk forum wil) wel ergens plaatsen. Het is nog niet concreet waar, maar ik denk dat we daar in goed overleg wel moeten kunnen uitkomen.
Als je interesse hebt, lijkt het me makkelijk mij gewoon te contacteren op mijn mail, zodat we verder kunnen afspreken.
Alvast bedankt,
stirre
Wat dient er te gebeuren: er staan volgens mij enkele foutjes in het php-script die opgelost moeten worden (mijn kennis reikt niet ver genoeg) en een update doorvoeren naar een hogere versie.
Ik ben iemand die die dingen graag eerst zelf probeert (al doende leert men, niet) , maar de persoon waarop ik normaal kan terugvallen als ik een vraagje heb, of als ik er echt niet uitraak, die heeft momenteel te weinig tijd.
Dus, ik zoek iemand waarop ik kan terugvallen als het mezelf niet lukt en die momenteel eventjes op zoek kan gaan naar het foutje.
Wat bied ik in ruil?
Ik heb momenteel geen linkenpagina, maar eventueel in samenspraak kunnen we jouw link (als jij die op een dergelijk forum wil) wel ergens plaatsen. Het is nog niet concreet waar, maar ik denk dat we daar in goed overleg wel moeten kunnen uitkomen.

Als je interesse hebt, lijkt het me makkelijk mij gewoon te contacteren op mijn mail, zodat we verder kunnen afspreken.
Alvast bedankt,
stirre
Mannen...krijgt er ene volwassen en je hebt een achtste wereldwonder verricht!!
Zoek nog steeds iemand die even wil helpen...*volcano* schreef:Ik zoek iemand die mij wil helpen een aantal mods te instaleren.
Wat krijg je er voor terug?
Vermelding/banner oid op de website, zodra deze klaar en online is.
Vermelding/banner oid op het forum.
En/of misschien heb je zelf nog iets (haalbaars/realistisch 8) ) in gedachten.
(http://www.tokiohotelholland.com)

-
Picturewessel zoekt crew!
Picturewessel.nl is een website die is begonnen met het maken van foto`s op evenementen, de foto`s stonden op een website die ik zelf letterlijk in elkaar gepruts had.
Toen de site begon was het domein wessel.banisch.nl (gratis, eigen server) nog live, zelf gemaakte kleine kaartjes deelde ik uit aan mensen die op de foto geweest waren.
Na ongeveer 3 maanden, en een aantal feesten achter de rug te hebben kwam er steeds meer vraag naar foto`s voor de gasten op event`s, dit deed ik samen met 2 vrienden van mij, het hosten en het updaten van de website groeide en de kennis door middel van zelfstudie heeft me erg goed gedaan.
Nu 3 jaar later is de website Picturewessel.nl gegroeid tot een, voor vaste feestgangers, een goede foto website, er zijn meer fotograven bij gekomen en ook de kennis van het maken van een feest is niet achter gebleven, in Februari 2005 heb ik mijn eigen concept samen met mijn toenmalige “sponsor” georganiseerd. Dit concept willen wij (als team van Picturewessel.nl) in 2006 vervolgen, echter dan nog mooier en beter als het al was.
Omdat ik zelf te veel werk aan de website krijg en ik al eens PHPBB heb gehad als website maar ik daar toen te weinig verstand van had ben ik weer zelf gaan scripten met HTML, niets mis mee, maar de professionaliteit ontbreekt duidelijk.
In April stap ik over naar een nieuwe webhost privider (PC Extreme), dan wil ik een nieuwe website, met nieuwe en verse databases aanmaken, een nieuw en vast uiterlijk wat verbeterd kan worden. Ik wil samen met een aantal mensen bedenken wat er op de site moet gebeuren en waar wat te verbeteren!
Omdat ik het niet meer alleen wil doen en de vrienden van mij geen kennis hebben van PHPBB, of te weinig tijd hebben om zich erin te verdiepen, zoek ik 1, 2 of meer mensen die het team van Picturewessel.nl willen komen versterken!
Wie zoeken wij:
Administrator forum en fotoalbum:
- Verantwoordelijk voor zowel forum als foto album met andere administratoren.
- Acties durven te ondernemen, te installeren (we hebben altijd een backup!).
- Mee denken over vernieuwingen en of veranderingen die moeten gebeuren, en dit uitvoeren na goed overleg met een andere administrator.
- Toegang tot data server, om eventuele updates te installeren / bestanden te uploaden etc.
- Omkunnen gaan met vertrouwelijke informatie.
Moderator forum en fotoalbum:
- Forum en foto berichten monitoren.
- Mee denken over vernieuwingen en of veranderingen die moeten gebeuren, en dit uitvoeren na goed overleg met een andere administrator.
Developer:
- Maken van een design, op eigen inzicht dit kunnen uitvoeren.
- Maken van kaartjes die wij kunnen uitdelen op feesten, deze kaarten moet gekoppeld zijn aan de website, op gebied van zowel kleur, teksten etc.
- Ruimte op de server voor je eigen website of gewoon data (75MB).
- E-mail adres (bla@picturewessel.nl), deze ook te gebruiken voor MSN. Te benaderen in Outlook en webmail.
- Advertentie`s op de website (banner`s, links etc).
- Als je in bezit bent van een camera en bereid bent deze mee te nemen naar evenementen kan ik altijd proberen gastenlijst plaasten te regelen, echter op de grotere evenmenten is dat niet mogelijk, in de plaatselijke discotheek of de kleinere event`s lukt dit meestal wél!
- Voor iedereen een speciale rang en vermeld bij de Crew page!
- Omdat ik het belangrijk vind de mensen te kennen die aan de website werken, organiseer ik in de zoveel tijd een bijeenkomst, bier / drank is uiteraard op kosten van mij . Uiteraard kunnen we dit bespreken op MSN, via E-Mail en uiteraard mobiel!
- Uiteraard, als er weer een feest vanuit Picturewessel.nl georganiseerd wordt, ben jij als crew van de site als eerste op de hoogte van de nieuwtjes! Uiteraard staan de leden van de website bovenaan op de lijst van de VIP gastenplaatsen!
Kaartjes die wij uitdelen op evenementen:
http://www.picturewessel.nl/FLYERS/PICT ... _klein.JPG[
http://www.picturewessel.nl/FLYERS/PICT ... _klein.JPG
Neem contact op als het je erg leuk lijkt mee te werken aan een nieuwe start voor Picturewessel.nl:
MAIL: wesley[at]picturewessel.nl
MSN: wesselwes[at]hotmail.com
Afbeeldingen omgezet naar linkjes - Stef
Picturewessel.nl is een website die is begonnen met het maken van foto`s op evenementen, de foto`s stonden op een website die ik zelf letterlijk in elkaar gepruts had.
Toen de site begon was het domein wessel.banisch.nl (gratis, eigen server) nog live, zelf gemaakte kleine kaartjes deelde ik uit aan mensen die op de foto geweest waren.
Na ongeveer 3 maanden, en een aantal feesten achter de rug te hebben kwam er steeds meer vraag naar foto`s voor de gasten op event`s, dit deed ik samen met 2 vrienden van mij, het hosten en het updaten van de website groeide en de kennis door middel van zelfstudie heeft me erg goed gedaan.
Nu 3 jaar later is de website Picturewessel.nl gegroeid tot een, voor vaste feestgangers, een goede foto website, er zijn meer fotograven bij gekomen en ook de kennis van het maken van een feest is niet achter gebleven, in Februari 2005 heb ik mijn eigen concept samen met mijn toenmalige “sponsor” georganiseerd. Dit concept willen wij (als team van Picturewessel.nl) in 2006 vervolgen, echter dan nog mooier en beter als het al was.
Omdat ik zelf te veel werk aan de website krijg en ik al eens PHPBB heb gehad als website maar ik daar toen te weinig verstand van had ben ik weer zelf gaan scripten met HTML, niets mis mee, maar de professionaliteit ontbreekt duidelijk.
In April stap ik over naar een nieuwe webhost privider (PC Extreme), dan wil ik een nieuwe website, met nieuwe en verse databases aanmaken, een nieuw en vast uiterlijk wat verbeterd kan worden. Ik wil samen met een aantal mensen bedenken wat er op de site moet gebeuren en waar wat te verbeteren!
Omdat ik het niet meer alleen wil doen en de vrienden van mij geen kennis hebben van PHPBB, of te weinig tijd hebben om zich erin te verdiepen, zoek ik 1, 2 of meer mensen die het team van Picturewessel.nl willen komen versterken!
Wie zoeken wij:
Administrator forum en fotoalbum:
- Verantwoordelijk voor zowel forum als foto album met andere administratoren.
- Acties durven te ondernemen, te installeren (we hebben altijd een backup!).
- Toegang tot data server, om eventuele updates te installeren / bestanden te uploaden etc.
- Omkunnen gaan met vertrouwelijke informatie.
Moderator forum en fotoalbum:
- Forum en foto berichten monitoren.
Developer:
- Maken van een design, op eigen inzicht dit kunnen uitvoeren.
- Maken van kaartjes die wij kunnen uitdelen op feesten, deze kaarten moet gekoppeld zijn aan de website, op gebied van zowel kleur, teksten etc.
- Ruimte op de server voor je eigen website of gewoon data (75MB).
- E-mail adres (bla@picturewessel.nl), deze ook te gebruiken voor MSN. Te benaderen in Outlook en webmail.
- Advertentie`s op de website (banner`s, links etc).
- Als je in bezit bent van een camera en bereid bent deze mee te nemen naar evenementen kan ik altijd proberen gastenlijst plaasten te regelen, echter op de grotere evenmenten is dat niet mogelijk, in de plaatselijke discotheek of de kleinere event`s lukt dit meestal wél!
- Voor iedereen een speciale rang en vermeld bij de Crew page!
- Omdat ik het belangrijk vind de mensen te kennen die aan de website werken, organiseer ik in de zoveel tijd een bijeenkomst, bier / drank is uiteraard op kosten van mij . Uiteraard kunnen we dit bespreken op MSN, via E-Mail en uiteraard mobiel!
- Uiteraard, als er weer een feest vanuit Picturewessel.nl georganiseerd wordt, ben jij als crew van de site als eerste op de hoogte van de nieuwtjes! Uiteraard staan de leden van de website bovenaan op de lijst van de VIP gastenplaatsen!
Kaartjes die wij uitdelen op evenementen:
http://www.picturewessel.nl/FLYERS/PICT ... _klein.JPG[
http://www.picturewessel.nl/FLYERS/PICT ... _klein.JPG
Neem contact op als het je erg leuk lijkt mee te werken aan een nieuwe start voor Picturewessel.nl:
MAIL: wesley[at]picturewessel.nl
MSN: wesselwes[at]hotmail.com
Afbeeldingen omgezet naar linkjes - Stef
Iemand die me af en toe eens op een kleine vraag kan antwoorden (op m s n)?
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=28040
pm me
EDIT: heb reeds twee kandidaten mogen verwelkomen :thumb:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=28040
pm me

EDIT: heb reeds twee kandidaten mogen verwelkomen :thumb:
Laatst gewijzigd door Ivoman op 23 mar 2006, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- J.S. Coolen
- Contacteer:
Wij zijn opzoek naar mensen die die verstand hebben van phpbb. Om op ons forum de verdiensten mod uit te breiden.
Dit in de vorm van extra verdiensten en een manier om de verdiensten weer uit te geven.
Verder in het ontwikkelen van mod's op een zwaar aangepast forum.
Ervaring is gewenst.
Dit is een vrijwillig project, dus er is geen vergoeding. Wel willen wij een deel maken waar de developers reclame kunnen maken voor hun bedrijf/website.
contact via msn.
website: http://www.hardrockforum.nl
oja je hoeft niet eprse van hardrock te houden om ons te kunnen helpen. Deze mensen hebben we al. (het mag natuurlijk wel)
Dit is een vrijwillig project, dus er is geen vergoeding. Wel willen wij een deel maken waar de developers reclame kunnen maken voor hun bedrijf/website.
contact via msn.
website: http://www.hardrockforum.nl
oja je hoeft niet eprse van hardrock te houden om ons te kunnen helpen. Deze mensen hebben we al. (het mag natuurlijk wel)
Buffalo Corner
Hey
Ik ben bezig met een html-site over mijn favoriete club: KAA Gent.
Nu, ik maak die site in HTML, in Frontpage.
Maar is het mogelijk om daarin PHP systemen te steken, voor nieuws en uitslagen enzo, anders moet ik altijd een nieuwe pagina maken...
Ik zoek iemand die me daarbij wil helpen.
In ruil kan die een banner plaatsen op mijn site!
Ik ben bezig met een html-site over mijn favoriete club: KAA Gent.
Nu, ik maak die site in HTML, in Frontpage.
Maar is het mogelijk om daarin PHP systemen te steken, voor nieuws en uitslagen enzo, anders moet ik altijd een nieuwe pagina maken...
Ik zoek iemand die me daarbij wil helpen.
In ruil kan die een banner plaatsen op mijn site!
-
Ik zoek iemand die een logo iwlt maken voor mijn site!
dat is http://www.parkengids.nl!
Wij hebben 4 logos van achtbanen gevonden. Die owuden we als een soort van gecombineerd zien als 1 logo met als text parkengids.nl
fotos:

vergoeding is geen geld. links kunnen wel
meer in overleg he
dat is http://www.parkengids.nl!
Wij hebben 4 logos van achtbanen gevonden. Die owuden we als een soort van gecombineerd zien als 1 logo met als text parkengids.nl
fotos:
vergoeding is geen geld. links kunnen wel

meer in overleg he

Hallo mensen....
Ik ben op zoek naar een "Webmaster" voor:
http://www.LeeuwarderForum.nl
Het gaat enkel om de technische kant van het forum...
Af en toe een aanpassing doen en/of bijwerken.
In principe geen dagelijkse werkzaamheden.
Een goede bereikbaarheid is een must! (slechte ervaringen)
Een geldelijke vergoeding zit er (nog) niet in aangezien het forum net opstart... Een link op het portal behoort uiteraard tot de mogelijkheid.
Forum@LeeuwarderForum.nl
Greetzzz....
Ik ben op zoek naar een "Webmaster" voor:
http://www.LeeuwarderForum.nl
Het gaat enkel om de technische kant van het forum...
Af en toe een aanpassing doen en/of bijwerken.
In principe geen dagelijkse werkzaamheden.
Een goede bereikbaarheid is een must! (slechte ervaringen)
Een geldelijke vergoeding zit er (nog) niet in aangezien het forum net opstart... Een link op het portal behoort uiteraard tot de mogelijkheid.
Forum@LeeuwarderForum.nl
Greetzzz....
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een klein gedeelte van een MOD wil doen.
Het gaat om 2 templates waar van 1 bestand moet worden aangepast maar ik begrijp het niet omdat het weer anders is dan bij subsilver.
Dus het zal ongeveer 5 min werk zijn.
Ik heb het liefst dat je het vrijwillig wil doen en anders kunnen we nog even kijken wat eventueel kan.
Stuur me maar een PM of voeg me op msn toe (zie profiel).
Alvast bedankt :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Het gaat om 2 templates waar van 1 bestand moet worden aangepast maar ik begrijp het niet omdat het weer anders is dan bij subsilver.
Dus het zal ongeveer 5 min werk zijn.
Ik heb het liefst dat je het vrijwillig wil doen en anders kunnen we nog even kijken wat eventueel kan.
Stuur me maar een PM of voeg me op msn toe (zie profiel).
Alvast bedankt :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: