Nee, niet belangerijke, ik voerde gewoon hetgeen ik altijd doe uit, alleen op zijn forumRaimon schreef:Meneer Paul is gewoon belangrijkpaul schreef:Ja tuurlijk
*enorme hoest kuch blaas bui*

Nee hoor dat noemen ze Nederlandse Humour, Of te wel Raimon Humourhendry schreef:Met anderwoord sarcasmeRaimon schreef: *enorme hoest kuch blaas bui*
Nee hoor die is onlineWebsite schreef:tja, Beee is nu offline hé!
op MSN meschien wel [heb geen msn op deze computer]Raimon schreef:Nee hoor die is onlineWebsite schreef:tja, Beee is nu offline hé!
Me zei niet hierWebsite schreef:dus GÉÉN Bee!
Goede keuze meneer R LavigneRico schreef:"And I don't wanna fall a pieces, I just wanna sit and stare at you"
Avril :thumb:
Absoluut.Raimon schreef:Nee hoor dat noemen ze Nederlandse Humour, Of te wel Raimon Humourhendry schreef:Met anderwoord sarcasmeRaimon schreef: *enorme hoest kuch blaas bui*
En Paul begrijpt me,
Nou rondje van mij waar heeft de eigenaar de tijgernootjes gelaten
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHpaul schreef:Absoluut.Raimon schreef:Nee hoor dat noemen ze Nederlandse Humour, Of te wel Raimon Humourhendry schreef: Met anderwoord sarcasme
En Paul begrijpt me,
Nou rondje van mij waar heeft de eigenaar de tijgernootjes gelaten
En, wat de tijgernootje betreft, die zijn op
Even goed luisteren:Rico schreef:"And I don't wanna fall a pieces, I just wanna sit and stare at you"
Avril :thumb:
"I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
I don't want to talk about it
'Cause I'm in love with you"
Als je heel goed luistert zal je merken dat ze het echt zo zingt"Ik wil niet in stukjes vallen
Ik wil alleen maar zitten en naar je staren
Ik wil er niet over praten
Ik wil geen conversatie
Ik wil slechts huilen terwijl ik voor je zit
Ik wil er niet over praten
Omdat ik verliefd ben op jou"