Gezocht: 2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
WebmasterX
Contacteer:

Gezocht: 2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Bericht door WebmasterX » 05 jul 2003, 00:58

Voor onze developersgroep zoeken wij:

2 PHP/MySQL programmeurs (m/v)

Zutfun.nl is een jongerenwebsite gericht op de jeugd in en rondom de gemeente Zutphen. De website wordt volledig beheert door jongeren tussen de 12 en 23 jaar met uitzondering op de eigenaren van de website. Iedereen die meewerkt aan Zutfun doet dit vrijwillig en niemand krijgt hiervoor betaald ook de eigenaren niet. De website draait voor een grootdeel op een subsidie van de gemeente Zutphen en is deel van een experiment genaamd "Digitaal communiceren met Zutphense jeugd" dit experiment is in september 2002 ingegaan voor een periode van 2 jaar. Zutfun is wel een zelfstandige organisatie die dus zelf bepaald wat zij wel en niet doen met de website. Omdat er in de komende periode een aantal projecten van start zullen gaan zoeken wij 2 mensen die samen met de eigenaar "WebmasterX" deze projecten zou willen realiseren.

Zutfun zal dit jaar met een nieuw systeem komen waarop de website gaat draaien. Dit systeem zal gebouwd worden op het huidige phpBB maar zal onafhankelijk kunnen draaien. Om dit te kunnen realiseren hebben wij 2 programmeurs / developers nodig die enigszins bekend zijn met het phpBB systeem. Uiteraard is een redelijke kennis van PHP en MySQL hierbij noodzakelijk.

Takenpakket:
Het voornaamste is het ontwikkelen van diverse nieuwe rubrieken voor de website die aansluiten op de nieuw te ontwikkelen portaal voor Zutfun. Het bedenken van nieuwe mogelijkheden die ten goede komen voor de gebruikers van Zutfun en op verzoek van de beheerdersgroep ideeën vormgeven en uitwerken.

Eisen:
1. Je moet zelfstandig kunnen werken
2. Enig vorm van perfectionisme
3. Ouder dan 16 jaar
4. Ruime ervaring met PHP, MySQL
5. Leergierig
6. Verantwoordlijksheidsgevoel
7. Uitstekende kennis van HTML en CSS

Denk jij geschikt te zijn voor Zutfun en heb je tijd over of is programmeren een hobby van je? Stuur dan een e-mail naar webmasters@zutfun.nl met daarin een pasfoto en een motivatie waarom jij geschikt bent voor deze vacante plek. Bij voorkeur zien wij graag afgeronde projecten of andere voorbeelden van jouw werk om een goede beoordeling te maken.

Vacature geopend op: 01-07-2003

url is http://www.zutfun.nl

Met een vriendelijke groet,

WebmasterX

timgoud

Bericht door timgoud » 05 jul 2003, 07:50

michaa113
Contacteer:

Bericht door michaa113 » 05 jul 2003, 09:17

jah, de meeste zijn nog niet ouder dan 16 hier.
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!

Stef

Bericht door Stef » 05 jul 2003, 09:17

Zijn er toch zeker 8. Maar aangezien het vrijwillig is en de meeste niet wonend zijn in Zutphen, heb je idd erg weinig kans.
Ook die pasfoto = weird maargoed! Succes met zoeken :wink:

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 05 jul 2003, 09:41

En we zijn hie ook al met een eigen project bezig, dus ik denk dat je ze hier niet vind...

kolly

Bericht door kolly » 05 jul 2003, 15:52

Ach ja en de ouderen voldoen vaak ook niet aan alle eisen, zo voldoe ik zelf niet aan eis nr. 4, de rest naar mijn weten wel. 8)

Maar zelfs als ik daar aan zou voldoen zou ik nog geen vrijwilliger worden.

De enigste band die ik namelijk met Zutphen heb is dat ik er ooit een vriendin heb gehad. :)

Het is wel een mooie plaats, maar ja, ik zou niet weten waarom iemand van buitenaf zin zou hebben om zich er mee bezig te houden.

En voor zover ik weet komt niemand van de actievelingen hier uit Zutphen.

Mocht je http://www.zwolleforum.nl ofzo gaan oprichten dan houd ik me aanbevolen ;)

Plaats reactie