Foutmelding profiel bewerken?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lady Elensar

Foutmelding profiel bewerken?

Bericht door Lady Elensar » 26 nov 2005, 15:17

Ik weet niet zeker of ik de vraag hier moet stellen, maar als ik op dit forum m'n profiel wil bewerken, krijg ik een foutmelding:
De URL die je hebt opgegeven is niet geldig
Nou heb ik géén url ingevuld bij 'website', ik wilde alleen m'n sig wijzigen.

Ik dacht, misschien ligt het aan m'n avatar, en heb die link opnieuw ingevuld onderin, en toen kon m'n profiel wél bijgwerkt worden. Alleen als ik nu m'n profiel bekijk, staat er zomaar opeens een link achter m'n website: http://freeloadmp3.com/ oid.

Maar wat is dit nou voor vaag gedoe? Weet iemand dat? :?

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 26 nov 2005, 17:15

Misschien is je database wel gehackt? Kijk bij profiel bewerken eens in het website veld. Misschien staat daar iets of in het desbetreffende veld in de database.
sudo apt-get remove windows

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 nov 2005, 17:17

Ytrecq schreef:Misschien is je database wel gehackt? Kijk bij profiel bewerken eens in het website veld. Misschien staat daar iets of in het desbetreffende veld in de database.
Het is hier op phpbb.nl ;)

The Sting

Bericht door The Sting » 21 mar 2006, 11:18

Heeft iemand hier de oplossing ooit van vernomen, kamp met een vergelijkbaar probleem. Als leden hun avatar willen aanpassen krijgen ze gewoon de gallery en kunnen kiezen, maar zodra ze hun keuze willen bevestigen in het Registratie informatie Menu, komt de melding dat de url niet klopt.

De avatars ooit gekozen werken wel gewoon. Wanneer het ontstaan is kan ik niet achterhalen.

:oops: :oops:
Met groet, The Sting

The Sting

Bericht door The Sting » 22 mar 2006, 19:45

The Sting schreef:Heeft iemand hier de oplossing ooit van vernomen, kamp met een vergelijkbaar probleem. Als leden hun avatar willen aanpassen krijgen ze gewoon de gallery en kunnen kiezen, maar zodra ze hun keuze willen bevestigen in het Registratie informatie Menu, komt de melding dat de url niet klopt.

De avatars ooit gekozen werken wel gewoon. Wanneer het ontstaan is kan ik niet achterhalen.

bump
Met groet, The Sting

The Sting

Bericht door The Sting » 22 mar 2006, 20:38

Kan iemand mij vertellen welke file's er aangeroepen worden als je van uit het profiel een nieuwe avatar kiest en weer terug naar het profiel gaat om te bevestigen?. Kan ik misschien gericht gaan zoeken. :roll:
Met groet, The Sting

The Sting

Bericht door The Sting » 09 apr 2006, 01:35

The Sting schreef:Heeft iemand hier de oplossing ooit van vernomen, kamp met een vergelijkbaar probleem. Als leden hun avatar willen aanpassen krijgen ze gewoon de gallery en kunnen kiezen, maar zodra ze hun keuze willen bevestigen in het Registratie informatie Menu, komt de melding dat de url niet klopt.

Heb nu ondekt dat ik de avatar van leden als admin wel kan wijzigen, maar de leden niet, ik als ik gewoon via de normale weg mijn eigen avatar wil wijzigen ook niet. Als admin via de ledenlijst weer wel, iemand?.
Met groet, The Sting

Stef

Bericht door Stef » 09 apr 2006, 09:10

Ik stel dat je even een nieuw topic opent in phpBB 2.0.x Support en het Support Template invult.

Succes.

Gesloten