Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Hehe, net als ik dusXinix schreef:bouwjaar '67oudje dus maar jong van geest en leden

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- desmarties
- Contacteer:
- Lady Elensar
Ik vind het wel grappig eigenlijk, dat er zoveel 40 / 50+'ers actief zijn op internet, en met websites enzo..
M'n oma heeft nu ook een computer (ze is rond de 70 ofzo), en af en toe help ik haar met Microsoft Word.. kan ze bep. dingen typen enzo. Net zo lachwekkend.
Ik moet dat nog echt uitleggen op de manier van: 'En dan ga je met je muis omhoog, je klikt 1 keer met links op de linker muisknop op het woordje bestand, vervolgens ga je met de muis naar onder, en klik je ook weer 1 keer met links op opslaan'.
M'n oma heeft nu ook een computer (ze is rond de 70 ofzo), en af en toe help ik haar met Microsoft Word.. kan ze bep. dingen typen enzo. Net zo lachwekkend.

-
- Contacteer:
Wat is daar lachwekkkend aan? Toch knap dat ze het doet, simpelweg in haar tijd was er amper een computer te vinden...je zou er trots op moeten zijn...Lady Elensar schreef:
M'n oma heeft nu ook een computer (ze is rond de 70 ofzo), en af en toe help ik haar met Microsoft Word.. kan ze bep. dingen typen enzo. Net zo lachwekkend.Ik moet dat nog echt uitleggen op de manier van: 'En dan ga je met je muis omhoog, je klikt 1 keer met links op de linker muisknop op het woordje bestand, vervolgens ga je met de muis naar onder, en klik je ook weer 1 keer met links op opslaan'.
- Lady Elensar
ikke ook!mattle schreef:ik zit daar ook in de buuurt ik ben 11!XP-Rene schreef:Volgens mij heb ik hier kortgeleden iemand gezien van 10!!Bee schreef:Zover ik weet ben ik het jongste teamlid hier, ik ben nu bijna 2 maanden zestien.
op welke school en waar zit jij?
enne:
Hoe oud ben jij?
5 - 14 jaar
21% [ 26 ]
15 - 19 jaar
34% [ 42 ]
20 - 24 jaar
17% [ 21 ]
25 - 29 jaar
5% [ 7 ]
30 - 34 jaar