Ik heb de vrijwillige brandweer van Boskoop-West gebeld, en die deden niet aan inspecties. I'll guess so.WebSiteNet schreef:Voldoet deze bar eigenlijk wel aan de brandeisen?
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Lady Elensar
Hij staat op de bar, daar naast dat rokershokje.
Over die nooduitgangen: eentje achter de houten planken van de nooduitgang, eentje heeft de mannenplasbak erop bevestigd en de derde achter de rode sofa heb ik vastgeschroefd omdat hij nogal aan het klepperen was. (zo ongevoor is het ook gesteld met de sporthal hier)
Eh, sprinkelinstallatie, wordt alles zo nat van
Ik ben geen goede klusser, daarom heb ik dit ook laten inbouwen door Spotklus(R) B.V.
Over die nooduitgangen: eentje achter de houten planken van de nooduitgang, eentje heeft de mannenplasbak erop bevestigd en de derde achter de rode sofa heb ik vastgeschroefd omdat hij nogal aan het klepperen was. (zo ongevoor is het ook gesteld met de sporthal hier)
Eh, sprinkelinstallatie, wordt alles zo nat van

Ik ben geen goede klusser, daarom heb ik dit ook laten inbouwen door Spotklus(R) B.V.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Lady Elensar
Jammer dat het geen cafe is in de stijl en kleuren van phpbb.nl
Had je al een naam voor het cafe?
Wat denk je van "phpBB Spam Cafe"?
Met een bordje aan de deur:

Had je al een naam voor het cafe?
Wat denk je van "phpBB Spam Cafe"?
Met een bordje aan de deur:
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Carlo Claessen
Dan is de bar tot nader order gesloten, wegens het niet voldoen aan de veiligheids eisen volgens de NEN 1010.
Was trouwens vergeten te zeggen, dat als het niet binnen een week opgelost is, de bar voorgeod dicht blijft!
Tevens is ik nog steeds ziek, en dus hoef ik geen tijgernootjes.
Glaasje cola lus ik wel
EDIT:
Stef zegt:
Jij laat de bar open of jij bent niet meer welkom. Vergeet niet dat ik een sigaar en een zonnebril op heb en op de achtergrond een viool speelt en 3 mand bewakers om je heen staat Paul
- Stef
Stef zegt:
Zie je wel, de normale controleurs worden tegenwoordige iedere keer bedreigt
(spellen is moeilijk he, stef
)
EDIT2:
Was trouwens vergeten te zeggen, dat als het niet binnen een week opgelost is, de bar voorgeod dicht blijft!
Tevens is ik nog steeds ziek, en dus hoef ik geen tijgernootjes.
Glaasje cola lus ik wel

EDIT:
Stef zegt:
Jij laat de bar open of jij bent niet meer welkom. Vergeet niet dat ik een sigaar en een zonnebril op heb en op de achtergrond een viool speelt en 3 mand bewakers om je heen staat Paul

Stef zegt:
Zie je wel, de normale controleurs worden tegenwoordige iedere keer bedreigt

EDIT2:
Ze worden steeds ergerStef zegt:
[italiaans-accent]Ik zeg jou, het is of je handtekening op je contract of je hersens [/italiaans-accent]