Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Mickroz
-
Contacteer:
Bericht
door Mickroz » 11 mar 2006, 21:07
Critical Error!
message_die() was called multiple times.
--------------------------------------------------------------------------------
Error #1
Je profiel is bijgewerkt
Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina
--------------------------------------------------------------------------------
Error #2
Informatie
Sorry, het lijkt erop dat het je eerste keer is sinds dat we een Geheime vraag met Geheim antwoord hebben toegevoegd aan de site. Je kunt niet verder op de site totdat je je Geheime vraag en Geheim antwoord hebt bijgewerkt. Bedankt voor de medewerking!
Klik hier om je profiel bij te werken.
Please, contact the webmaster. Thank you.
deze errors krijg ik als je voor de eerste keer na je registratie op de site komt of nadat je geheime vraag en antwoord gereset zijn.
alles werkt gewoon en wordt geupdate,en je ziet dit ook niet meer als je dit gedaan hebt en je update je profiel.
iemand een idee?
Laatst gewijzigd door
Mickroz op 12 mar 2006, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 11 mar 2006, 22:17
Dat hoort zo naar mijn weten

-
Mickroz
-
Contacteer:
Bericht
door Mickroz » 12 mar 2006, 17:35
die eerste wel ja,maar die 2e niet volgens mij, kan ook niets vinden dat ik verkeerd heb gedaan met installeren van de mod.
en aangezien de maker geld vraagt voor support

en er nog geen topic is waar ik kan vinden hoe het te fixen schiet het niet echt op

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het zoals het gaat!
I don't need to "get a life." I'm a Gamer, I have lots of lives!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.