Ronde kadertjes in IE
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ronde kadertjes in IE
hoi ,
nu dat ik dacht eindelijk heel wat van html & css te kennen ben ik weer in stomheid geslagen :p .
op deze site vindt je een chat dat doet er niet toe maargoed. als je de chat even test zie je relatief ronde kaders rond de tekst.
Graag zou ik weten hoe of welke css of html die persoon daarvoor heeft gebruikt. Ik vermoed dat het geen image is maar kan verkeerd zijn... kan iemand helpen ?
grt svenn
nu dat ik dacht eindelijk heel wat van html & css te kennen ben ik weer in stomheid geslagen :p .
op deze site vindt je een chat dat doet er niet toe maargoed. als je de chat even test zie je relatief ronde kaders rond de tekst.
Graag zou ik weten hoe of welke css of html die persoon daarvoor heeft gebruikt. Ik vermoed dat het geen image is maar kan verkeerd zijn... kan iemand helpen ?
grt svenn
Het is CSS en wel:
Je kunt het 'ronden' aangeven met pixels.
Code: Selecteer alles
-moz-border-radius
<fieldset>Naam: <input type="text" /></fieldset>
Je kan er ook nog een titel aan meegeven
(Voorbeeld in phpBB zelf: http://img451.imageshack.us/my.php?image=shot396wl.jpg )
En kende je deze al?

<fieldset><legend>titel</legend>Rest van de inhoud</fieldset>
En kende je deze al?
<label for="naam">Naam</label><input type="text" name="naam"/>
... Maar ik modereer (nog) niet.