[KIJK] tja spam.sp.funpic.org dan maar he?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ik kijk ook met firefox, en tis inderdaad niet te zien
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
NOG EEN KEER , EN VOOR DE LAATSTE KEER.....
JE LINKS ZIJN WIT!!!!
JE LINKS ZIJN WIT!!!!
misschien is hij slechtzxiend, en kan hij die tekst beter lezen 8)
Nou mijn IE, Firefox, Opera roepen om hulp.
en doen echt pijn aan de ogen.
Waarom doe je die link eigenlijk wit iemand die niet weet dat daar een phpBB link zit weet het niet.
En in je topics als je een link dropt zijn ze een beetje te wit.
Het doet me pijn aan me ogen zeg zelfs met een 17 inc breedbeeld 8)
Maar even om to the point te komen, je wilt dat je forum graag en goed gelezen wordt.
Daar zie ik die witte kleur niet echt in komen, en ik verwacht (denk) ook dat somige mensen daar op afhaken als ze jou forum bezoeken.
Dus dat kost bezoekers
Kortom ik zou dat wit vervangen dat is mijn mening, je vroeg om een mening
Of sugestie twee een donkere tint wit gebruiken , dat kijkt plezieriger!
en doen echt pijn aan de ogen.
Waarom doe je die link eigenlijk wit iemand die niet weet dat daar een phpBB link zit weet het niet.
En in je topics als je een link dropt zijn ze een beetje te wit.
Het doet me pijn aan me ogen zeg zelfs met een 17 inc breedbeeld 8)
Maar even om to the point te komen, je wilt dat je forum graag en goed gelezen wordt.
Daar zie ik die witte kleur niet echt in komen, en ik verwacht (denk) ook dat somige mensen daar op afhaken als ze jou forum bezoeken.
Dus dat kost bezoekers
Kortom ik zou dat wit vervangen dat is mijn mening, je vroeg om een mening
Of sugestie twee een donkere tint wit gebruiken , dat kijkt plezieriger!
Laatst gewijzigd door Raimon op 05 mar 2006, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Zoals al is aangegeven de link kleur.
Dat zou ik persoonlijk een andere kleur geven, het oogt echt pijnlijk voor de ogen.
En als je naar de psygologische kleurenindeling kijkt zal er wit niet bij zitten.
Omwile dat het heel pijnlijk zo is hoe fel je het brent.
En persoonlijk zou ik de nieuwste gebruiker kleur ook vervangen, dat is ook te wit.
Ik hoop dat je er wat mee kan :thumb:
Geeft het anders eens een lichtgrijse tint erbij
Dat zou ik persoonlijk een andere kleur geven, het oogt echt pijnlijk voor de ogen.
En als je naar de psygologische kleurenindeling kijkt zal er wit niet bij zitten.
Omwile dat het heel pijnlijk zo is hoe fel je het brent.
En persoonlijk zou ik de nieuwste gebruiker kleur ook vervangen, dat is ook te wit.
Ik hoop dat je er wat mee kan :thumb:
Geeft het anders eens een lichtgrijse tint erbij
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- Carlo Claessen
moet nog veel aangebeuren
over de copyright, ik krijg het gevoel dat die denkt wit op wit valt niet op, meer het gevoeld dus dat dat met opzet is, je kunt me niet wijsmaken als je zogoed als alles hebt aangepast je niet begrijpt of snapt hoe de copyright goed moet worden weergegeven..........
over de copyright, ik krijg het gevoel dat die denkt wit op wit valt niet op, meer het gevoeld dus dat dat met opzet is, je kunt me niet wijsmaken als je zogoed als alles hebt aangepast je niet begrijpt of snapt hoe de copyright goed moet worden weergegeven..........
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien