In het forum is links boven een mooie plaats voor bijv. een logo.. Nu wil ik dus dat ik dat rechts ook heb, ik ben wel wat wezen proberen maar bij mij gebeurt het steeds dat alleen linksboven ik niet hoeft te scrollen naar rechts. Met rechtsboven erbij gebeurt dat weer wel..
Iemand enig idee?
Jacob
Logo linksboven
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
http://www.scannerforum.nl
Oftewel ik wil zowel links als rechts ruimte hebben voor een logo/advertentie... Nu zit er alleen 1 links. Stel dat ik er 2 doe, 1 links en rechts (de huidige 2x) dan is het niet meer schermvullend..maar breder dan het scherm. Hoe kan ik dat ondervangen.
Oftewel ik wil zowel links als rechts ruimte hebben voor een logo/advertentie... Nu zit er alleen 1 links. Stel dat ik er 2 doe, 1 links en rechts (de huidige 2x) dan is het niet meer schermvullend..maar breder dan het scherm. Hoe kan ik dat ondervangen.
-
- Contacteer:
Het is zeker mogelijk, kijk hier maar eens, ik denk dat je dat bedoeld.
Maar let wel: 2 logo's vraagt veel breedte van je forum en niet iedereen surft op 1280x1024, dus diegene krijgen dan een irritant scrollbalk, houd daar rekening mee!
Maar let wel: 2 logo's vraagt veel breedte van je forum en niet iedereen surft op 1280x1024, dus diegene krijgen dan een irritant scrollbalk, houd daar rekening mee!
-
- Contacteer: