[KIJK] Hotrid's forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hotrid's forum
Hallo,
ik heb dus ook een eigen forum, met een eigen logo
kijk naar me site bij
Hotrid's Forum
en als je het leuk vind kun je je registreren...
ik heb dus ook een eigen forum, met een eigen logo
kijk naar me site bij
Hotrid's Forum
en als je het leuk vind kun je je registreren...
Ik zou een andere host nemen als ik jou was. Lycos is zoooo vreselijk traag!
Ik zou in ieder geval de template veranderen/vernieuwen, want SubSilver vind ik niet echt bij de onderwerpen passen.
Dat logo zou ik iets groter maken.
Ik zou in ieder geval de template veranderen/vernieuwen, want SubSilver vind ik niet echt bij de onderwerpen passen.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
maar als ik een andere begin moet ik weer opnieuw beginnen, maar wat is de snelste host (gratis) op dit moment...FlorisD schreef:Ik zou een andere host nemen als ik jou was. Lycos is zoooo vreselijk traag!
Helemaal niet..hotrid schreef:maar als ik een andere begin moet ik weer opnieuw beginnen, maar wat is de snelste host (gratis) op dit moment...
Je zet je DB over.
en verder upload je alles...
Dat is altijd verschillend hoor..hotrid schreef:maar wat is de snelste host (gratis) op dit moment...
Volgens mij is het nou http://www.xszone.nl/ dat hier over gepraat word.
Maar je moet hier maar eens zoeken.. typ gewoon hosting in... en je vind er een heleboel.

Binnenkort naar een betaalde host, maarja weer een andere template eropgezet, alleen jammer dat alle data weg is
mijn site 8)

mijn site 8)
Ik smeek je zowat.. please donder dat logo weg..
Ik vind het met 1 woord: afgrijselijk om maar snel te zeggen..
Ik vind het met 1 woord: afgrijselijk om maar snel te zeggen..
[+] Isento at DeviantArt
Are you for real?? Wil je leden krijgen dan moet je uiteraard wel er iets investeren. Wie wil er nou op een traag forum komen met pop-ups, reclame en sh#t!? pardon me 8)hotrid schreef:maar als ik een andere begin moet ik weer opnieuw beginnen, maar wat is de snelste host (gratis) op dit moment...
Anywayz, je link was down dus kon em niet checken..
relax....CXII schreef:Are you for real?? Wil je leden krijgen dan moet je uiteraard wel er iets investeren. Wie wil er nou op een traag forum komen met pop-ups, reclame en sh#t!? pardon me 8)hotrid schreef:maar als ik een andere begin moet ik weer opnieuw beginnen, maar wat is de snelste host (gratis) op dit moment...
Anywayz, je link was down dus kon em niet checken..