weten jullie hier soms meer van?
kben toch van plan om mijn fortum naar freeultrahost te verhuizen...
Ja duhu, dat zegt timgoud net. Zijn avatar doet het niet, omdat die op breezeland server staat, snapt u?Pc 4 live schreef:(eu....... timgoud sorry hoor maar je avater doet het niet)![]()
ik krijg bij xszone een hoop errors bij de installatiekolly schreef:Ook ik kom terug van mijn lovende woorden over breezeland, ze zijn nu zo vaak down, dat het niet werkbaar meer is.![]()
Ik ga mijn geluk beproeven bij http://www.xszone.nl, hopelijk is die wat stabieler![]()
Nu moet breezeland nog ff weer online komen, zodat ik een backup kan maken van mijn forumpje
Neej daar niet echt last van, wel nog probleempjes bij inloggen, maar dat kan ook wel eens aan mijn huidige cookie-instelling liggen.__TDR_medievel schreef:ik krijg bij xszone een hoop errors bij de installatie![]()
heb jij daar ook last van?? of hoe kan je dat oplossen??
als ik daarna dat ftp file wil downloade krijg ik dit weerWarning: Unable to access in /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php on line 208
en dit stond ook in de database wat ik wel erg raar vondWarning: Unable to access in /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php on line 208
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php:208) in /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php on line 465
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php:208) in /home/medievil/HTML/phpBB2/install/install.php on line 466
U gebruikt PHP 4.2.3, deze versie bevat een grote fout in de multi-byte strings (mbstring). Voor meer informatie zie PHP bug report 19404. Het wordt sterk afgeraden deze versie van PHP te gebruiken met phpMyAdmin.
Code: Selecteer alles
if (file_exists(@phpbb_realpath($phpbb_root_path . 'language/lang_' . $lang)))