Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
BoBjUh
-
Contacteer:
Bericht
door BoBjUh » 27 feb 2006, 13:08
Oke ff een vraagje.
Ik zit op een forum dat al een aantal jaren draait maar nu zijn er een aantal oude post verdwenen. Is gewoon random en pruning staat ook niet aan ofzo.
Het aantal post van diegene klopt nog wel maar aantal post van hem zijn verdwenen en nee het is niet gepost in beschermde forum gedeeltes. Nu kwam een van de admins met het volgene.
Upon speaking with someone, who could be considered an expert in phpBB coding, they informed me that the posts either became unlinked from the database (which is possible by upgrading a forum, installing a mod, etc), or they may have been deleted from it. Either one of those actions would not have impacted the post count.
Is dit mogelijk?
Captain Thomas Wallace, Commanding Officer
USS Waldorf
Commanding Officer
Taskforce 254
Taskforce 254 en Nederlandse Star Trek sim/rpg
-
Ytrecq
Bericht
door Ytrecq » 27 feb 2006, 15:24
Als die phpBB-expert het zegt zal het wel kloppen, maar als de gegevens in alle tabel kolommen goed zijn ingevuld en er geen maximum aan posts zijn in een bepaald topic of forum zou het volgensmij niet kunnen. Ik denk dat ze dus met het upgraden bedoelen dat er tabel rijen bij zijn gekomen en die niet zijn ingevuld bij de oude post alhoewel er eigenlijk een foutmelding zou moeten verschijnen of gewoon een leeg veld.
sudo apt-get remove windows
-
Bee
Bericht
door Bee » 27 feb 2006, 17:46
Ik geloof er geen ene bal val, een bericht verdwijnt niet omdat ze bij het upgraden geconverteerd worden. Als je constant 2.0.x hebt gebruikt en tussen de versies hebt geupdated kunnen er geen gegevens verloren zijn gegaan, tenzij je heel erg veel pech hebt, maar dan ben je vast een familielid van B13.
Ik kan ook zeggen dat ik vBulletin expert ben, terwijl ik er geen ervaring mee heb, eigen zeggen is dus niet echt meteen wat je altijd kan geloven.
... Maar ik modereer (nog) niet.