MD5 --> Normaal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Xanland
- Contacteer:
MD5 --> Normaal
Hallo Allemaal,
Hoe kan ik een MD5 wachtwoord omzetten in een normaal wachtwoord, dus wat men zeg maar bij de registratie invoert!
Hoe kan ik een MD5 wachtwoord omzetten in een normaal wachtwoord, dus wat men zeg maar bij de registratie invoert!
- Carlo Claessen
Waarom zou je eigenlijk de md5 eruit willen halen???????
Enigste verschil is dat je ANDERSMANS wachtwoorden kunt zien, de md5 is erin gezet om dit te voorkomen.
Persoonlijk zal ik als ik weet dat een webmaster ook mijn wachtwoord ziet NIET registreren daar.
Komt ook doordat veel mensen standaard wachtwoorden gebruiken en daardoor zal ik niemand in ieder geval ondersteunen in uitleg hoe dit te verwijderen.
Enigste verschil is dat je ANDERSMANS wachtwoorden kunt zien, de md5 is erin gezet om dit te voorkomen.
Persoonlijk zal ik als ik weet dat een webmaster ook mijn wachtwoord ziet NIET registreren daar.
Komt ook doordat veel mensen standaard wachtwoorden gebruiken en daardoor zal ik niemand in ieder geval ondersteunen in uitleg hoe dit te verwijderen.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Het kan niet, alleen bruteforce en dat lukt je niet. Verder gaan we er ook geen hulp meer aanbesteden, want er kunnen ook verkeerde dingen mee gebeuren. Niet dat we je niet geloven, maar we willen niet dat mensen het zullen misbruiken.Xanland schreef:Hoe kan ik een MD5 wachtwoord omzetten in een normaal wachtwoord, dus wat men zeg maar bij de registratie invoert!