Catagorytitle as weblink

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Eefjuh
Contacteer:

Catagorytitle as weblink

Bericht door Eefjuh » 22 feb 2006, 21:53

Ik heb al een mod wat topictitle als weblink is.

Nu weet ik dat je op het messageboard heel simpel van een catagorie een link kan maken.

Klik je dan op een catagorytitel dan opent zich een nieuw venster naar de juiste site.

Eigenlijk zoek ik dit ook voor mijn forum, gezien ik binnenkort een webshop open, en een aparte pagina heb voor alle artikelen.

Is er toevallig niet een optie voor phpbb, dat je dit voor elkaar kan krijgen?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 feb 2006, 21:58

er staan er meerdere voor op phpbbhacks.com :)

Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 22 feb 2006, 22:11

Vervelende is dus dat ik ze niet kan vinden :S

Dan nog even een vraag..

Ik heb op mijn forum de hack blanc FAQ page gebruikt, Dit houd in dat ik dus heel mooi artikelen neer kan zetten, in de stijl van het forum. De reden waarom ik dus ook topic title as weblink heb gemaakt.

Het vervelende is dat je als je zo en bericht schrijft, je de link van je artikel erin moet zetten. Dus bijvoorbeeld: kortwieken.php

Het houd dus in dat je php in je root van je forum moet hebben staan.. Nou werk ik met 2 sites, een artikelen site, en het forum. Het is dus dubbelop.

Zou de topictitle als weblink niet zo kunnen worden aangepast dat ik ook kan verwijzen naar de map waar mijn index staat??

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 23 feb 2006, 17:05

1. Dus de topic title moet weblink worden? Ik ken alleen de MOD die een subforum-title veranderd in een web link

2. Ik heb er ook geen MOD voor kunnen vinden

3. Als je bijvoorbeeld pagina.php indezelfde map hebt staan als index.php of zo, kun je ook een link maken als:

Code: Selecteer alles

<a href="pagina.php">Pagina.php</a>
Of is dat niet precies wat je bedoeld?

Bee

Bericht door Bee » 23 feb 2006, 17:24

Er zijn mods waarmee je een onderwerp kan veranderen in een link, en dan zet je in je bericht het adres waar het heen moet. Maar volgens mij was zij daar juist NIET naar op zoek.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 24 feb 2006, 12:48

Klopt die heb ik al, en dan kun je ook alleen maar verwijzen naar je forum root :(

Gesloten