Ik heb al een mod wat topictitle als weblink is.
Nu weet ik dat je op het messageboard heel simpel van een catagorie een link kan maken.
Klik je dan op een catagorytitel dan opent zich een nieuw venster naar de juiste site.
Eigenlijk zoek ik dit ook voor mijn forum, gezien ik binnenkort een webshop open, en een aparte pagina heb voor alle artikelen.
Is er toevallig niet een optie voor phpbb, dat je dit voor elkaar kan krijgen?
Catagorytitle as weblink
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vervelende is dus dat ik ze niet kan vinden :S
Dan nog even een vraag..
Ik heb op mijn forum de hack blanc FAQ page gebruikt, Dit houd in dat ik dus heel mooi artikelen neer kan zetten, in de stijl van het forum. De reden waarom ik dus ook topic title as weblink heb gemaakt.
Het vervelende is dat je als je zo en bericht schrijft, je de link van je artikel erin moet zetten. Dus bijvoorbeeld: kortwieken.php
Het houd dus in dat je php in je root van je forum moet hebben staan.. Nou werk ik met 2 sites, een artikelen site, en het forum. Het is dus dubbelop.
Zou de topictitle als weblink niet zo kunnen worden aangepast dat ik ook kan verwijzen naar de map waar mijn index staat??
Dan nog even een vraag..
Ik heb op mijn forum de hack blanc FAQ page gebruikt, Dit houd in dat ik dus heel mooi artikelen neer kan zetten, in de stijl van het forum. De reden waarom ik dus ook topic title as weblink heb gemaakt.
Het vervelende is dat je als je zo en bericht schrijft, je de link van je artikel erin moet zetten. Dus bijvoorbeeld: kortwieken.php
Het houd dus in dat je php in je root van je forum moet hebben staan.. Nou werk ik met 2 sites, een artikelen site, en het forum. Het is dus dubbelop.
Zou de topictitle als weblink niet zo kunnen worden aangepast dat ik ook kan verwijzen naar de map waar mijn index staat??
- XGE_Lithium
- Contacteer:
1. Dus de topic title moet weblink worden? Ik ken alleen de MOD die een subforum-title veranderd in een web link
2. Ik heb er ook geen MOD voor kunnen vinden
3. Als je bijvoorbeeld pagina.php indezelfde map hebt staan als index.php of zo, kun je ook een link maken als:
Of is dat niet precies wat je bedoeld?
2. Ik heb er ook geen MOD voor kunnen vinden
3. Als je bijvoorbeeld pagina.php indezelfde map hebt staan als index.php of zo, kun je ook een link maken als:
Code: Selecteer alles
<a href="pagina.php">Pagina.php</a>