[KIJK] www.rollercoasterparks.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
www.rollercoasterparks.nl
Ik heb al tijden een achtbaansite. Ik heb er nu een hele andere template of gezet...
wat vinden julie daarvan? ( en gelijk de hele site.. )
p.s. style is niet in details af. missen hier en daar wat buttons... ect.
wat vinden julie daarvan? ( en gelijk de hele site.. )
p.s. style is niet in details af. missen hier en daar wat buttons... ect.
Als je de plaatjes vervangt, is het misschien ook een idee om de kleuren van de stijl te veranderen, want nu schiet er eerst een serie aan blauwe kleuren over het beeldscherm heen.
Verder bevat je site wat technische fouten: Gastenboek bevat er twee, een bij de navigatie en een bij elk bericht, de regelpagina werkt voor geen ene meter en inderdaad schiet er over en weer nog wel eens een FI subSilver shadowed plaatje voorbij. En plus is traag, maar dat wist je hopelijk al.
http://www.rollercoasterparks.nl/forum/hacks_list.php
Verder bevat je site wat technische fouten: Gastenboek bevat er twee, een bij de navigatie en een bij elk bericht, de regelpagina werkt voor geen ene meter en inderdaad schiet er over en weer nog wel eens een FI subSilver shadowed plaatje voorbij. En plus is traag, maar dat wist je hopelijk al.
http://www.rollercoasterparks.nl/forum/hacks_list.php

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Stem ik mee in, ik vind als je je eigen template wilt showen hier, zorg dan dat je ook echt wat te showen hebt. De template die je nu laat zien hier, is leuk bewerkt dat zeker. Maar het mist iets speciaals, iets waardoor het tussen al die andere templates opvalt! Probeer hier aan te werken, wees eens creatief...Rico schreef:Ziet er opzich best leuk en aardig uit, maar wat heb je veranderd op de kleuren van het forum en de images na?
Je krijgt nu een 6,9 van me.
Mijn cijfer komt niet hoger uit dan een 6,5...
Let op, dit is opbouwende kritiek...

-
-
- Contacteer:
-
Even een uitgebreide kijk op het forum
Gooi wat dingen om, geef alles een andere plek totdat je het goed vind staan.
De images links op de portal(bij de navigatie) zijn uitgerekt.
Het logo is erg klein, het springt er niet uit dat het Rollercoasterparks is.
Een duidelijk en verzorgd logo zorgt voor leden, neem dat van me aan!
Verder heeft de style nog weinig met Achtbanen/Attractieparken te maken.
Misschien kun je een paar images omgooien naar die stijl.
Het forum is heel erg wit.
Misschien is het wat om een lichtrode tint erin te gooien in plaats van al dat wit.
Verder zijn
Verder zijn teksten zoals Google bezoeken: 1898 en dergelijke niet boeiend voor een pretparkenbezoeker.
Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt dan mijn eerste bericht, Succes!
Gooi wat dingen om, geef alles een andere plek totdat je het goed vind staan.
De images links op de portal(bij de navigatie) zijn uitgerekt.
Het logo is erg klein, het springt er niet uit dat het Rollercoasterparks is.
Een duidelijk en verzorgd logo zorgt voor leden, neem dat van me aan!

Verder heeft de style nog weinig met Achtbanen/Attractieparken te maken.
Misschien kun je een paar images omgooien naar die stijl.
Het forum is heel erg wit.
Misschien is het wat om een lichtrode tint erin te gooien in plaats van al dat wit.
Verder zijn
te wit.Rollercoasterparks.nl Forum Index
Verder zijn teksten zoals Google bezoeken: 1898 en dergelijke niet boeiend voor een pretparkenbezoeker.
Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt dan mijn eerste bericht, Succes!
Guess who's back..
-
ik heb er zeker wat aan.
mijn site gaat binnenkort de hemel in. vanwege een pas ontstaan idee ( gister ) met partnergebeuren.
maar over je berichtje:
portal is uitgerekt ja. goed dat je eht zegt
viel me niet zosnel op
header moet helemaal opneiuw gemaakt worden.
en lichtrood/klachten over roze. zie header. ik vindt het echt lichtrood. krijg klachten over roze. gayforum enzovoort...
dus dat is naar mijn mening niet zo'n goed idee.
over plaatjes omgooien: welke?
mijn site gaat binnenkort de hemel in. vanwege een pas ontstaan idee ( gister ) met partnergebeuren.
maar over je berichtje:
portal is uitgerekt ja. goed dat je eht zegt

viel me niet zosnel op
header moet helemaal opneiuw gemaakt worden.
en lichtrood/klachten over roze. zie header. ik vindt het echt lichtrood. krijg klachten over roze. gayforum enzovoort...
dus dat is naar mijn mening niet zo'n goed idee.
over plaatjes omgooien: welke?
-
Roze is juist wel leuk, je moet er voor kunnen opkomen dat Homo's net zoveel rechten hebben als hetero's. Wat de klagers voorschotelen zijn namelijk gewoon hypocriete ideeën die niet eens kloppen.
Ten slotte kunnen homo's toch ook van lichtblauw houden, of is dat vreemd?
Ik zou zulke gebruikers om mijn forum gewoon waarschuwing, omdat ze nu gewoon een groep mensen aan het beledigen zijn die gelijkwaardig zijn.
Hetzelfde probleem zie je ook met mensen die een accent hebben, of een andere huidstint. Die worden ook meteen raar aangekeken.
DAT IS GEWOON OMDAT DE MENSEN DIE DAT DOEN EN DENKEN EEN STEL MIETJES ZIJN. DIE MOET JE GEEN AANDACHT GEVEN! ZE DENKEN IN HUN EIGEN WERELD TE LEVEN EN ZIJN BANG VOOR ALS DINGEN ANDERS ZIJN DAN ZE ZELF ZIJN. EN DE RESULTATEN UIT HET VERLEDEN ZIJN NIET IETS OM DAT NOG STEEDS TE BLIJVEN DOEN!
Sorry dat ik zo gefrusteerd reageer, maar dat soort mensen verpesten ONZE samenleving.
Ten slotte kunnen homo's toch ook van lichtblauw houden, of is dat vreemd?
Ik zou zulke gebruikers om mijn forum gewoon waarschuwing, omdat ze nu gewoon een groep mensen aan het beledigen zijn die gelijkwaardig zijn.
Hetzelfde probleem zie je ook met mensen die een accent hebben, of een andere huidstint. Die worden ook meteen raar aangekeken.
DAT IS GEWOON OMDAT DE MENSEN DIE DAT DOEN EN DENKEN EEN STEL MIETJES ZIJN. DIE MOET JE GEEN AANDACHT GEVEN! ZE DENKEN IN HUN EIGEN WERELD TE LEVEN EN ZIJN BANG VOOR ALS DINGEN ANDERS ZIJN DAN ZE ZELF ZIJN. EN DE RESULTATEN UIT HET VERLEDEN ZIJN NIET IETS OM DAT NOG STEEDS TE BLIJVEN DOEN!
Sorry dat ik zo gefrusteerd reageer, maar dat soort mensen verpesten ONZE samenleving.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-