Server kan het administratie paneel niet vinden.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Thom Hubers
Contacteer:

Server kan het administratie paneel niet vinden.

Bericht door Thom Hubers » 22 feb 2006, 13:37

Support template:
  • Wat is het probleem? Kan het administratie paneel neit vinden.
    Wanneer ontstond het probleem? Na de installatie ;-)
    Geïnstalleerde mods: Thom Hubers
    Huidige template: subSilver
    phpBB versie: 2.0.19
    Waar is je forum gehost: webpal.info
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Geinstallerd;-)
    Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, deze site en google.nl
Laatst gewijzigd door Thom Hubers op 22 feb 2006, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 feb 2006, 13:39

Thom Hubers
Contacteer:

Bericht door Thom Hubers » 22 feb 2006, 13:39

Ik heb alles opgevolgd en krijg nu dit:

Code: Selecteer alles

De pagina kan niet worden weergegeven. 
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. 

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop  Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. 
Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld). 
Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties. 
Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen. 
Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK. 
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd. 
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in. 
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen. 

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer  
Eerst kreeg ik alleen deze pagina:

http://www.100webads.com/

Thom Hubers
Contacteer:

Bericht door Thom Hubers » 22 feb 2006, 16:34

Wat moet ik dan invullen bij script_path en server_name?

Mijn site is thohub.freecoolsite.com
En die is dus gehost bij: 100webspace
En de database is gehost bij webpal.info
De URL van het forum is http://thohub.freecoolsite.com/phpBB2/

Edit:
Installatie handleiding schreef:Configuratie
We zijn er nog niet helemaal, er moeten nog een paar kleine wijzigingen worden gedaan in het "Aadministratie paneel", de link er naar toe staat helemaal onderin jouw scherm (zie plaatje beneden). Als je er op klikt moet je even opnieuw inloggen voor de veiligheid en als je dan nog een keer inlogt kom je in het gedeelte wat alleen voor de beheerder/administrator toegankelijk is. Zoek hier in het vakje "Algemeen Beheer" naar "configuratie" en klik erop.

Tot zover was ik dus gekomen. Ik klik op Administratie paneel. En toen kon de pagina niet gevonden worden. Dus nu denk ik da thet helemaal niets (of een beetje) te maken heeft met dat artikel. Toch wil ik wel graag weten wat ik nu moet doen om bij het admin panel te komen.

Thom Hubers
Contacteer:

Alles is klaar!

Bericht door Thom Hubers » 22 feb 2006, 17:29

Het is nu toch gelukt, bedankt voor de "vele" reacties! :? :roll:

Gesloten