Weet misschien iemand waar het aan kan liggen dat de standaard tekst dus alleen in het berichtje word verzonden????
Ik heb de MOD al een aantal keer nagelopen maar ik kan geen fouten vinden.
Wie o Wie weet waar ik fout zit???
Alvast bedankt

Ehhmmm.... Liever niet meer zo rustig aan doen, hij is namelijk al weer online sinds ongeveer 16.45PS: je kan rustig aan doen met nadenken want me host (BS3) is offline wegens technische problemen en ik geloof dat het nog wel even gaat duren voordat die weer online is.
welke wijzig knop bedoel je????lifeguard schreef:ik denk dat het ligt aan het niet gebruiken van je wijzig knop
Code: Selecteer alles
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
language/lang_english/lang_main.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
?>
#
#-----[ BEFORE, ADD ]------------------------------------------
#
$lang['not_delete_pm'] = 'Could not delete your oldest privmsgs';
$lang['non_existing_user'] = 'Tried obtaining data for a non-existent user';
$lang['No_entry_wpm'] = 'Thank you for register at [sitename]!';
$lang['no_sent_pm_insert'] = 'Could not insert private message sent info!';
#
Om naar google te gaan <a href=\"http://www.google.nl\" target=\"_new\">Klik Hier</a>
hier is je vertalingiemand08 schreef:Code: Selecteer alles
#-----[ OPEN ]------------------------------------------ # language/lang_english/lang_main.php # #-----[ FIND ]------------------------------------------ # ?> # #-----[ BEFORE, ADD ]------------------------------------------ # $lang['not_delete_pm'] = 'Could not delete your oldest privmsgs'; $lang['non_existing_user'] = 'Tried obtaining data for a non-existent user'; $lang['No_entry_wpm'] = 'Thank you for register at [sitename]!'; $lang['no_sent_pm_insert'] = 'Could not insert private message sent info!'; #
$lang['not_delete_pm'] = 'Kan u oudste PB niet verwijderen.';
$lang['non_existing_user'] = 'U heeft geprobeerd data op te halen van een niet bestaande gebruiker.';
$lang['No_entry_wpm'] = 'Dank u voor registrerem op [sitename]!';
$lang['no_sent_pm_insert'] = 'Kan geen PB verzend informatie invoegen!';
Waarom werkt dat niet in berichtjes??? kan dat wel??? zo ja, hoe moet dan dan??? HTML staat al aan.Nymphy schreef:op deze manier :
Om naar google te gaan <a href=\"http://www.google.nl\" target=\"_new\">Klik Hier</a>