Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Kennis is in sommige gevallen handig, maar inderdaad absoluut niet nodig.
Enne, ik denk niet dat je je moet schamen voor kennis. Zoals ik al wel is vaker heb gezegt, is het voor mensen zoals mijn, bee's, stefs leeftijd enz makkelijker om het te leren, omdat wij met pc's zijn omgegroeid. Jij hebt het later pas moeten leren.
Enne, ik denk niet dat je je moet schamen voor kennis. Zoals ik al wel is vaker heb gezegt, is het voor mensen zoals mijn, bee's, stefs leeftijd enz makkelijker om het te leren, omdat wij met pc's zijn omgegroeid. Jij hebt het later pas moeten leren.
Volkomen mee eens met de meeste voorgaande posts!
In het begin (toen ik niet goed keek schijnbaar) dacht ik dat paul al MOD was
maar ondanks hij dat niet is/wil zijn, heb ik behoorlijk veel support van hem gehad.
daarom zijn er in mijn ogen altijd een paar members die me altijd gelijk opvallen, en ik aan de tekst al kan zien wie het is.... (meestal)
naam tekst
Stef Kort maar krachtig
Bee Heb het al eens eerder gezegd (vaak dreuge opmerkingen maar alleen als dat verdiend is) en ja bee ontken het maar. maar zo komen 7/10 antwoorden van jou op mij over. (niert negatief)
Paulus gebruikt na mijn inzien veel de code tags, weet ook niet wrom ik zo denk, maargoed.
dat zijn 3 members die me steeds weer opvallen, en makkelijk herkenbaar zijn.
Met de moderators hier, denk ik op zich dat hier ene goed team staat/zit/ligt of zo
Maar Nymphy.......
Waarom is die zo snel moderator geworden?
Hadden jullie behoefte aan een vrouwelijke collega?
Of wat dan ?
Niet dat iik me er aan stoor....
Vind het leuk vor haar, en leuk om te zien, dat een meisje/vrouw zoveel kennis heeft en niet alleen de hele dag loopt te chatten en de nagels te vijlen.
voorzover vind ik het wel genoeg voor dit tijdstip!
zoals barry stevens zou zeggen...
Jongens! Vooral doorgaan! :thumb:
In het begin (toen ik niet goed keek schijnbaar) dacht ik dat paul al MOD was

maar ondanks hij dat niet is/wil zijn, heb ik behoorlijk veel support van hem gehad.
daarom zijn er in mijn ogen altijd een paar members die me altijd gelijk opvallen, en ik aan de tekst al kan zien wie het is.... (meestal)
naam tekst
Stef Kort maar krachtig
Bee Heb het al eens eerder gezegd (vaak dreuge opmerkingen maar alleen als dat verdiend is) en ja bee ontken het maar. maar zo komen 7/10 antwoorden van jou op mij over. (niert negatief)
Paulus gebruikt na mijn inzien veel de code tags, weet ook niet wrom ik zo denk, maargoed.
dat zijn 3 members die me steeds weer opvallen, en makkelijk herkenbaar zijn.
Met de moderators hier, denk ik op zich dat hier ene goed team staat/zit/ligt of zo

Maar Nymphy.......
Of wat dan ?
Niet dat iik me er aan stoor....
Vind het leuk vor haar, en leuk om te zien, dat een meisje/vrouw zoveel kennis heeft en niet alleen de hele dag loopt te chatten en de nagels te vijlen.
voorzover vind ik het wel genoeg voor dit tijdstip!
zoals barry stevens zou zeggen...
Jongens! Vooral doorgaan! :thumb:
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Dankjewel 
Nou wat wil je nog meer!

Er was wel behoefte aan een nieuwe insteek en een andere manier van dingen bekijken, de vrouwelijke manier en dat werpt wel zijn vruchten af. Ze weet van aanpakken en schuwt niet om te zeggen waar het op staat.lifeguard schreef:Maar Nymphy.......
Of wat dan ?
Nou wat wil je nog meer!
Daar hebben jullie ook weer een mooi punt te pakken! Het is inderdaad geen vereiste de kennis die je hebt, maar mooi meegenomen is het altijd wel. Ook is het inderdaad van belang dat iemand sociaal is en lekker in de groep ligt, zoals ik al eerder heb gezegd.
En om met Carlo in te stemmen: Sociaal omgaan en in de groep liggen zijn twee factoren waar een klein factortje als kennis niet tegenop kan!
De leeftijd van iemand is bijvoorbeeld ook een pré. Iemand die met computers is opgegroeid, leert makkelijker nieuwe dingen aan, dan iemand die halverwege zijn/haar leven pas met computers in aanraking komt.
Dan is er denk ik nog één belangrijk puntje, wat nog niemand heeft genoemd. En dat is toch wel de opleiding van iemand. Het is natuurlijk geen vereiste, want dat zou echt niet te doen zijn, maar iemand die op dit moment een opleiding in de ICT wereld volgt, zal volgens mij makkelijker dingen oppakken en kunnen leren dan iemand die bijvoorbeeld een opleiding tot masseuse doet (niet bedoelt om een specifiek iemand af te kraken...). Ik ben nu sinds anderhalf jaar bezig met een ICT opleiding en ik merk dat ik dingen nu op een andere manier zie en benader. Over het algemeen zijn de dingen die ik daar leer vaker toepasbaar.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen op dit vlak en het levende voorbeeld loopt hier op dit forum rond!
En om met Carlo in te stemmen: Sociaal omgaan en in de groep liggen zijn twee factoren waar een klein factortje als kennis niet tegenop kan!
De leeftijd van iemand is bijvoorbeeld ook een pré. Iemand die met computers is opgegroeid, leert makkelijker nieuwe dingen aan, dan iemand die halverwege zijn/haar leven pas met computers in aanraking komt.
Dan is er denk ik nog één belangrijk puntje, wat nog niemand heeft genoemd. En dat is toch wel de opleiding van iemand. Het is natuurlijk geen vereiste, want dat zou echt niet te doen zijn, maar iemand die op dit moment een opleiding in de ICT wereld volgt, zal volgens mij makkelijker dingen oppakken en kunnen leren dan iemand die bijvoorbeeld een opleiding tot masseuse doet (niet bedoelt om een specifiek iemand af te kraken...). Ik ben nu sinds anderhalf jaar bezig met een ICT opleiding en ik merk dat ik dingen nu op een andere manier zie en benader. Over het algemeen zijn de dingen die ik daar leer vaker toepasbaar.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen op dit vlak en het levende voorbeeld loopt hier op dit forum rond!

Nymphy vind ik op dit moment ook een prima moderator! Naar mijn mening heeft het een tijdje geduurt voor ze haar draai helemaal gevonden had in het forum, maar nu draait ze prima mee! :thumb:Stef schreef:Er was wel behoefte aan een nieuwe insteek en een andere manier van dingen bekijken, de vrouwelijke manier en dat werpt wel zijn vruchten af. Ze weet van aanpakken en schuwt niet om te zeggen waar het op staat.
Nou wat wil je nog meer!
- Bas
- Contacteer:
Re: [ CENTRAAL ] Überspøm topique :: Is het een trend?
Wat heeft die "Paul Scripts.nl" nou te maken met phpBB?Bee schreef:Eerst kwam Wout -- w00t
Toen kwam paulus:
Toen kwam YoKev:
Toen kwam B-sTyLe (alhoewel die niet voldoet aan de regels):
![]()
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
lifeguard schreef: Bee Heb het al eens eerder gezegd (vaak dreuge opmerkingen maar alleen als dat verdiend is) en ja bee ontken het maar. maar zo komen 7/10 antwoorden van jou op mij over. (niert negatief)

Ik stel dan ook voor dat niemand meer zijn postcountmetertje viert (al heb ik het in het verleden ook gedaan -> Gaat geweten in de wasmachine doen)
... Maar ik modereer (nog) niet.
Sorry, maar dit doet mij wel een beetje lachen
god zij dank

-
- Contacteer:
wees dan ook lief voor die dingen BeeBee schreef:Toch grappig dat ik een sociale storing heb dan
Kan diegene die hier zijn telefoon heeft laten liggen hem even komen ophalen, hij bijt
Bee schreef:Ik heb hem elke dag 3x geaaid, en braaf 1 keer in de 12 dagen in het stopcontact gestoken. Hij ligt hier al sinds de zomervakantie. Maar de laatste twee weken bijt hij als ik hem wil aaien
en nu snap je wel wrom ik je dus dreug vindt hea!!! :thumb:
een telefoon die bijt hahahahhaa!
- XGE_Lithium
- Contacteer:
sorry, maar ze is er niet mooier op geworden!
althans niet op die foto
Die opmerking is niet droog, want toen ik het schreef was ik een beker water aan het drinken en was er toevallig wat water op mijn shirt gedruppeld. Het is dus een natte opmerking.lifeguard schreef:Bee schreef:Ik heb hem elke dag 3x geaaid, en braaf 1 keer in de 12 dagen in het stopcontact gestoken. Hij ligt hier al sinds de zomervakantie. Maar de laatste twee weken bijt hij als ik hem wil aaien
en nu snap je wel wrom ik je dus dreug vindt hea!!! :thumb:
een telefoon die bijt hahahahhaa!
En nee, ik draag geen truien, daar is het te warm voor.
... Maar ik modereer (nog) niet.