Dan zou ik het eind deze week gehaalt hebbenXP-Rene schreef:Nee, want posts worden in dit topic niet geteld.XGE_Lithium schreef:Als je er nu flink op los spamt moet dat te doen zijn.paul schreef:me doel was het voor eind februari te halen. Maar denk niet dat dat nog lukt
// Edit: 50 posts per dag :')
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Volgende keer in "Bee helpt!", ontmoeten we Anna. Een meisje dat helaas haar phpBB niet kon installeren. Hoe zal Bas haar helpen? Zal ze het verdriet van de errors kunnen verdragen? Tot gauw ! bij 'Bee Helpt!'Bee schreef:Geloof in jezelf! Je kan het! Iedereen kan het! Oefening baart kunst! Je kan het! En laat je niet gek maken!!
Waarschijnlijk gaat Carlo de postcounts weer eens verfrissen, dan komen er weer grote verschillen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
-Sabina
-
-Sabina
Ik draai de vraag even om, wie zou er geschikt kunnen zijn om moderator te worden, bekeken naar de specifieke eisen die hier zouden zijn?
Let op: de hierna eventueel genoemde mensen hebben precies evenveel kans om moderator te worden als ieder ander, en moderator wordt je alleen wanneer je gevraagd wordt door het team. Het heeft dus geen zin om te bedelen/vragen naar deze functie. Uit de hier en hierna genoemde zaken kunnen geen rechten ontleend worden.
Let op: de hierna eventueel genoemde mensen hebben precies evenveel kans om moderator te worden als ieder ander, en moderator wordt je alleen wanneer je gevraagd wordt door het team. Het heeft dus geen zin om te bedelen/vragen naar deze functie. Uit de hier en hierna genoemde zaken kunnen geen rechten ontleend worden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
-Sabina
Ik voel me niet speciaal nee.Stef schreef:Meneer voelt zich weer speciaal? Ik denk dat we er nauwelijks iets van merken behalve in AC als je niet meer post.paul schreef:dus ik moet stoppen met support geven? Denk niet dat iedereen dat leukt vindlief_maartje schreef:is tcoh eigenlijk ook genoeg voor dit forum, altans dat vind ik...![]()
Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor. Ik wil best wel is wat onzinnigs posten, maar ik geef denk ik meer support als dat ik onzin post (totdat dit topic kwam dan
Ik geloof trouwens dat we deze discussie al eens vaker hebben gevoert...
Laatst gewijzigd door Paul op 21 feb 2006, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ieder actief lid, die redelijk tot goede support geeft en ook vrij vaak op het forum te vinden is, eventueel in aanmerking kan komen. Ook vind ik het een vereiste dat een lid uit de crew goed in de groep ligt, niet echt conflicten heeft met leden van het forum. Als laatste puntje vind ik het erg belangrijk dat de crew normaal ABN gebruikt, net als leestekens... Ik ga daar natuurlijk niet over niet over komma-n**ken, maar you got my point, right?Bee schreef:Ik draai de vraag even om, wie zou er geschikt kunnen zijn om moderator te worden, bekeken naar de specifieke eisen die hier zouden zijn?
En nee, ik denk niet dat ik in aanmerking zal komen voor het moderatorschap, mijn kennis van phpBB is simpelweg te gering daarvoor...
---- EDIT ----
Paul, ik vind dat jij een van de mensen bent die ik voor zou dragen als kandidaat voor het moderatorschap. Waarom? Jij bent elke dag wel zo'n beetje te vinden op het forum, meermaals zelfs, ook is jouw kennis van phpBB behoorlijk groot en je bent een sociaal type.paul schreef:Ik voel me niet speciaal nee.
Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor. Ik wil best wel is wat onzinnigs posten, maar ik geef denk ik meer support als dat ik onzin post (totdat dit topic kwam dan)
Ik geloof trouwens dat we deze discussie al eens vaker hebben gevoert...![]()
Wel vind ik af en toe, dat je te moeilijk gaat doen over bepaalde dingen, zoals discussies met mensen gaan voeren die al meerdere keren zijn gevoerd!
Laatst gewijzigd door Coen op 21 feb 2006, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-Sabina