is dit mogelijk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

is dit mogelijk
is het op 1 of andere manier mogelijk dat als ze geregistreerd zijn
dat ze automatisch zich voorstellen in het voorstelboard
dus bij eerste login dat ze automatisch gaan naar het voorstelboard maar erna niet meer
Erna gaan ze naar de forum index terug
dat ze automatisch zich voorstellen in het voorstelboard
dus bij eerste login dat ze automatisch gaan naar het voorstelboard maar erna niet meer
Erna gaan ze naar de forum index terug
Zeg maar je, ik ben nog niet eens volwassen
Je kan desnoods een andere mod nemen, waarmee je moet instellen dat je 1 post moet maken voordat je in een gebruikersgroep komt. En pas nadat je in die groep bent, kan je in de rest van het forum.
Echter, dit soort beperkingen schrikken mensen vaak toch wel af om te posten, maar het is natuurlijk een eigen keuze.

Je kan desnoods een andere mod nemen, waarmee je moet instellen dat je 1 post moet maken voordat je in een gebruikersgroep komt. En pas nadat je in die groep bent, kan je in de rest van het forum.
Echter, dit soort beperkingen schrikken mensen vaak toch wel af om te posten, maar het is natuurlijk een eigen keuze.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
en welke mod is dat dan?XGE_Lithium schreef:Dat zou je dan zelf moeten scriptenThe_White_Eagle schreef:maar een auto topic aanmaken gaat neit?Die MOD zelf bestaat nog niet nee. Maar redirect naar een ander topic (waarin staat dat ze zich voor moeten stellen) gaat wel. Lijkt me ook een goede optie.