Vraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vraag
Wij activeren onze nieuwe leden zelf. In de welkomsmail die ze krijgen staat: 'Je ontvangt een mail zodra een beheerder je account heeft geactiveerd.' Nu ben ik er dus achter gekomen dat men die 2e mail niet krijgt... Wat nu??
En... hoe kan ik mijn welkomsmail aanpassen?
En... hoe kan ik mijn welkomsmail aanpassen?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: Vraag
MartineR schreef:Wij activeren onze nieuwe leden zelf. In de welkomsmail die ze krijgen staat: 'Je ontvangt een mail zodra een beheerder je account heeft geactiveerd.' Nu ben ik er dus achter gekomen dat men die 2e mail niet krijgt... Wat nu??
En dit?
Laatst gewijzigd door iemand08 op 12 jul 2007, 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Die bestanden staan op je server. Elke keer als er een "/" komt, betekent dat, dat er weer een nieuwe map is.
/languages/lang_english/email
Dat wil dus zeggen, in languages -> lang_english -> email -> die map moet je dus zijn. En ja, die staan op je server ja.
Voor je andere probleem vind je je oplossing waarschijnlijk wel via de zoekfunctie. En zoniet, dan helpen we ff mee
/languages/lang_english/email
Dat wil dus zeggen, in languages -> lang_english -> email -> die map moet je dus zijn. En ja, die staan op je server ja.
Voor je andere probleem vind je je oplossing waarschijnlijk wel via de zoekfunctie. En zoniet, dan helpen we ff mee