Registreren van nieuwe gebruikers.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
vento

Registreren van nieuwe gebruikers.

Bericht door vento » 19 feb 2006, 11:44

Support template:
  • Wat is het probleem? Sinds kort krijg ik nieuwe gebruikers die alle een naam gebruiken met een paar getallen bv Ivan0348 en een vreemde email en website hanteren zoals http://cigarette.info of iets dergelijks.
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds 2 weken
    Adres van je forum: http://www.fakey.net/forum
    Geïnstalleerde mods: nvt
    Huidige template: subsilver
    phpBB versie: 2.0.10
    Waar is je forum gehost: eigen server
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
    Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Overige opmerkingen: Ik denk aan een spam bot, of hoe je dat ook noemt, die regelmatig (2 a 3 keer per dag) deze namen registreerd. Jammer, want het is echt leuk werken met zo'n form, maar nu wordt het echt vervuild met dit soort dingen. Heeft iemand hier ook last van of weet een oplossing, hoor ik dat graag.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 feb 2006, 11:49

Ten eerste, Update je forum, je loopt 9!! versies achter, en er is een grote kans dat je forum gehacked wordt!! Na updaten kan je visueel confirmatie aanzetten in admin :)

vento

Bericht door vento » 19 feb 2006, 12:05

paul schreef:Ten eerste, Update je forum, je loopt 9!! versies achter, en er is een grote kans dat je forum gehacked wordt!! Na updaten kan je visueel confirmatie aanzetten in admin :)
Ik ben altijd een beetje bang voor updates, ivm MySQL. Maar ga het toch maar proberen, want ik wil graag van dit probleem af.

Misschien heb je nog een hint hoe ik het van mijn versie update naar de nieuwste versie.

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 19 feb 2006, 12:10

vento

Bericht door vento » 19 feb 2006, 13:25

Dit is pas echte hulp!!

Maar okay, ik heb de nieuwste versie 2.0.19 gedownload en het updaten van 2.0.10 was heel simpel met het update script. Dank hiervoor.

Gesloten