index.php => forum.php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

index.php => forum.php
ik heb een vraag voor jullie
het is eigenlijk geen probleem daarom heb ik de support template niet gebruikt
ik gebruik CH (laatste versie) en advanced Groups Color Management (laatste versie) en ik ben een forum aan het installeren maar ik zou willen dat als ik http://www.charmedfans.net/forum.php dat ik dan het forum krijg
eigenlijk zoals hier
maar het probleem is dus dat ik niet weet welke files ik moet aanpassen
kan er iemand mij zeggen welke files ik moet aanpassen?
groetjes
TWE
het is eigenlijk geen probleem daarom heb ik de support template niet gebruikt
ik gebruik CH (laatste versie) en advanced Groups Color Management (laatste versie) en ik ben een forum aan het installeren maar ik zou willen dat als ik http://www.charmedfans.net/forum.php dat ik dan het forum krijg
eigenlijk zoals hier
maar het probleem is dus dat ik niet weet welke files ik moet aanpassen
kan er iemand mij zeggen welke files ik moet aanpassen?
groetjes
TWE
Laatst gewijzigd door TWEagle op 17 feb 2006, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey White Eagle,
Je moet index.php en index_body.tpl renamen naar forum.php en forum_body.tpl, vervolgens zoek je in forum.php naar alles met index (Let op; kijk goed wat je aanpast, taal aanpassingen hoef je niet te doen). En dan moet alles goed werken.
Als je even zoekt krijg je meer informatie hierover.
Je moet index.php en index_body.tpl renamen naar forum.php en forum_body.tpl, vervolgens zoek je in forum.php naar alles met index (Let op; kijk goed wat je aanpast, taal aanpassingen hoef je niet te doen). En dan moet alles goed werken.
Als je even zoekt krijg je meer informatie hierover.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Hier doet de link het wel gewoon hoor. Dus via http://www.charmedfans.net/forum.php kom ik gewoon uit op je forum.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ook de bestandsnamen zelf overal goed gewijzigd?
in index.php staat
Indien je de bestandsnaam van 'index_body.tpl' ook veranderd hebt, moet je dit in index.php (nu forum.php) zelf uiteraard ook wijzigen. En zo zit het ook nog bij een aantal andere kleine foutjes die snel voorbij kunnen glippen
in index.php staat
Code: Selecteer alles
'body' => 'index_body.tpl'
-
Heb je U_INDEX in page_header.php ook aangepast? En de redirects in login.php? Er zijn een boel dingen die je moet aanpassen.
Misschien is het wel verstandig om met .htaccess te gaan werken. Dan noem je de home pagina(die de vervanger van de forum index.php word) bijv. home.php en zet je die vooraan.
Misschien is het wel verstandig om met .htaccess te gaan werken. Dan noem je de home pagina(die de vervanger van de forum index.php word) bijv. home.php en zet je die vooraan.
sudo apt-get remove windows