IP
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
IP
Het is al vaker gevraagd en beantwoord, maar ik kan t ff niet vinden: ik zit achter een router, ip laten we zeggen 00.000.00.000 en mijn computer is #4. Wat is dan het ip van mijn computer (dit ivm met het opzetten van een server en het spelen van online spellekes waarbij ik wil hosten)?
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Volgens mij LAN
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Dat 192.168gedoe weet ik wel, maar ik wil juist dat ik ook op internet te bereiken ben.
Je moet dan ook in de router poort 80 zgn. 'doormappen' naar je computer waar je de server op hebt. Dit is per router anders, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel zal het ergens in de router staan. *TIP* Zoek de handleiding van de router even op!
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Wie weet heb je iets aan de instructies van guildftpd.
Dat is weliswaar een FTP, maar poort 21 wordt dus poort ? (poort 80 is voor HTTP, hij draait een gameserver!)
http://www.guildftpd.com/html/frm-support.htm het kopje Routers
Dat is weliswaar een FTP, maar poort 21 wordt dus poort ? (poort 80 is voor HTTP, hij draait een gameserver!)
http://www.guildftpd.com/html/frm-support.htm het kopje Routers
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Voor een gameserver zal hij dat moeten opzoeken op de site van de makers van het spel. Dat zal er heus wel op staan.SuperNova schreef:(poort 80 is voor HTTP, hij draait een gameserver!)
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting