hallo,
ik wil graag e forum verhuizen naar een andere server.
wat moet ik dan precies doen?
Moet ik een volledige backup maken bij het administratie paneel
kan iemand me een preciese uitleg geven hoe ik het forum moet verhuizen.??
wat ik precies moet meenemen en wat niet...??
Alvast bedankt..
STL
Forum verhuizen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Totale backup maken van de database, forum kopieeren naar andere serv kopieeren, opnieuw installeren, database backup restoren (werkt dat niet komt nog wel is voor) Dan de hele .sql in je phpmyadmin pasten, en die query uitvoerenDe Flitsende Snavelaar schreef:En hoe heb je dat gedaan want ik wil dat ook wel graag weten!
-
wat??
stel ik wil van lycos waar ik nu mijn forum heb staan naar bijvoorbeeld coolfreepages ofzo, dan moet ik dus alleen een backup maken van de database??
dan de installatie van het forum uploaden naar de server van coolfreepages, daar install.php doen en mijn forum opnieuw installeren (+aanmaken van alle categoriën ook nodig??) en dan de database restore doen???
stel ik wil van lycos waar ik nu mijn forum heb staan naar bijvoorbeeld coolfreepages ofzo, dan moet ik dus alleen een backup maken van de database??
dan de installatie van het forum uploaden naar de server van coolfreepages, daar install.php doen en mijn forum opnieuw installeren (+aanmaken van alle categoriën ook nodig??) en dan de database restore doen???