Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik drink geen koffie, ik ben niet gek
Ik drink Vanillethee. Gegarandeerd dat er daarna plek is op de bank
Ik moet 9 kilometer naar school, of 750 meter lopen, voor dat laatste bedank ik graag de NS en de HTM
Proeftraject Lightrail: http://www.rijngouwelijn.nl (foto op voorpagina is station Boskoop.

Ik moet 9 kilometer naar school, of 750 meter lopen, voor dat laatste bedank ik graag de NS en de HTM

... Maar ik modereer (nog) niet.
Paulus andere Username
Btw Nog gezellig gisteren

En Kan tenminste de w32 wormen verwijderen zonder foutmeldingen dat het niet gaat
En als laatse Goedeavond

Btw Nog gezellig gisteren

Ik heb Karapsky die heeft tenminste niet zoeen hoog Cpu gehaltBas schreef:Ik moet nog een nieuwe virusscanner...Maar welke? Ik heb goede dingen gehoord over ZoneAlarm Security Suite (en heb er een jeweetwelletje voor), maar is die wel goed?

En Kan tenminste de w32 wormen verwijderen zonder foutmeldingen dat het niet gaat

En als laatse Goedeavond

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Heledag zal bij mij niet lukkenpaul schreef:Volgens mij gaat dat de hele dag door eigenlijlk

Maar wel informatieve Spam Evning 8)
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Vrijdagavond ben ik weer volop van de partij hoor 

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Ikke morgen van de partij , vandaag niet veel tijd om te spammenXP-Rene schreef:Vrijdagavond ben ik weer volop van de partij hoor

Nou dan nog even spammenwebsite schreef:ik vanaf vrijdag 2 weken weg!XP-Rene schreef:Vrijdagavond ben ik weer volop van de partij hoor

Zo weg griekenland,duitsland,vogeleiland

Ik ben de weg aan altijd kwijt als ik in bierland ben

Lukt het niet 8)paul schreef:Ik maar 1
Hmm, *beep* ondertitels