- Wat is het probleem? Ik kan niet bij 1 van mijn 2 usergroups komen.
Wanneer ontstond het probleem? Ik kom er net pas achter.
Adres van je forum: http://www.rtfm-design.com/groupcp.php? ... 07f089dab8
Geïnstalleerde mods: Shoutbox, Massdelete, IM portal
Huidige template: wowmoonclaw1
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: EM
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Is altijd in ontwikkeling, maar laatste mod is al weer even terug. En in die tussentijd heb ik gewoon users kunnen adden aan een group.
Heb je gezocht naar een antwoord? De error zelf
Error getting user list for group
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Error getting user list for group
Support template:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Nee dat is ooit misschien 1x voorgekomen, maar ik probeer daar vanaf te blijven.XGE_Lithium schreef:Heb je de laatste tijd dan nog iets gewijzigd in de database zelf?
Ik snap dat er snel wordt gewezen naar een mod, maar ik heb geen mod geiseinstalleerd die iets aan de usergroup zou moeten veranderen.Misschien bij installatie van een MOD?
Klopt wat daar heb ik eerst zelf ook naar moeten zoeken.Via de zoekfunctie vind je wel een aantal soortgelijke fouten, maar precies dezelfde kon ik niet vinden.+
Betekend deze waarschuwing dan dat ie verwijderd zou zijn?website schreef:is 'ie dan niet door jezelf of een van de beheerders verwijdert? vraag maar even na :thumb:
Ik ben enig admin en dus beheerder. Ik kan overal bij en weet alles te vinden. Ik gooi nooit iets weg zonder een nacht slapen en bewaar altijd backups. Ik heb net nog een vorige terug gezet maar dat mocht ook niet werken.
Wat betekend ie foutmelding nou precies?????????
nee, ik dacht zo: je hebt een groep beheerders en moderators, dus misschien was er een beheerder bij?rep schreef:Betekend deze waarschuwing dan dat ie verwijderd zou zijn?website schreef:is 'ie dan niet door jezelf of een van de beheerders verwijdert? vraag maar even na :thumb:
Ik ben enig admin en dus beheerder. Ik kan overal bij en weet alles te vinden. Ik gooi nooit iets weg zonder een nacht slapen en bewaar altijd backups. Ik heb net nog een vorige terug gezet maar dat mocht ook niet werken.
Wat betekend ie foutmelding nou precies?????????
Ik vroeg niet hier te posten, maar in een .txt file op je hosting te zetten, en hier de link te geven. Hou niet van rsi 
/EDIT: Nanana ikke eerder

/EDIT: Nanana ikke eerder

Laatst gewijzigd door Paul op 15 feb 2006, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer: