Meer titel meer mans?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Meer titel meer mans?
ik heb een tip: als je snel support wil, moet je een opvallende titel hebben.
bijvoorbeeld: 'help' maakt mensen minder nieuwschierig dan 'Wat is er aan de hand???????
bijvoorbeeld: 'help' maakt mensen minder nieuwschierig dan 'Wat is er aan de hand???????
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Dat is wel fijn voor je zeg.
Ik denk (hoop) dat ik voor velen van ons spreek, als ik zeg dat de topic titel me niet interesseert. Als ik een topic nog niet gezien heb, bekijk ik het, al weet ik de oplossing niet. Een topic met "Help" zal ik net zo snel bekijken als "AAAH ! Wat moet ik doen ?!?!?!?!?!".
En ik vind het zowiezo lame om als eerste support te krijgen via dergelijke acties.
Ik denk (hoop) dat ik voor velen van ons spreek, als ik zeg dat de topic titel me niet interesseert. Als ik een topic nog niet gezien heb, bekijk ik het, al weet ik de oplossing niet. Een topic met "Help" zal ik net zo snel bekijken als "AAAH ! Wat moet ik doen ?!?!?!?!?!".
En ik vind het zowiezo lame om als eerste support te krijgen via dergelijke acties.
En als we veel van dat soort topics zien dan gaan we ingrijpen, http://www.phpbb.nl/faq.php?mode=regels#1. Lijkt mij duidelijk.
Zorg voor een goede duidelijke titel, wedden dat je dan veel sneller geholpen word!
Zorg voor een goede duidelijke titel, wedden dat je dan veel sneller geholpen word!
Laatst gewijzigd door Stef op 15 feb 2006, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
om het beste en snellste support te krijgen kies je best een goede titel zoals :
install probleem : could not connect ....
niet
help !! wat is me dat nouw
waarom , de eerste weet ik dat ik het kan oplossen , 2 de instereseert me niet .
en gebruik maken van support template dat is goed. anders is er niks een tip.
// edit zoals ^^ zegt
install probleem : could not connect ....
niet
help !! wat is me dat nouw
waarom , de eerste weet ik dat ik het kan oplossen , 2 de instereseert me niet .
en gebruik maken van support template dat is goed. anders is er niks een tip.
// edit zoals ^^ zegt
ik vind deze hele topic doelloos...
wat is dit nu voor een tip
je bent gewoon te lam om een fatsoenlijke topictitel te bedenken als je alleen neerzet help..
en de meeste zijn nieuwsgierig en lezen toch wel ieder topic door ..
Maar ga zo door! misschien zit er ooit wel een goede tip van je tussen

wat is dit nu voor een tip

je bent gewoon te lam om een fatsoenlijke topictitel te bedenken als je alleen neerzet help..
en de meeste zijn nieuwsgierig en lezen toch wel ieder topic door ..
Maar ga zo door! misschien zit er ooit wel een goede tip van je tussen
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- XGE_Lithium
- Contacteer:
dat ben ik met je eens.XGE_Lithium schreef:Nouja, het ergst vind ik als iemand een error als topictitel gebruikt. Niet van "SQL Error: dit en dat gaat fout". Dat is juist duidelijk, maar zoiets als titel vind ik irritant:
Help!! - FROM phpbb_users u, phpbb_user_group ug WHERE ug.group_id = 52 -> etc etc
eindelijk iets waar we het over eens zijn.........
- WebSiteNet
- Contacteer:
Hmmm, dit was toevallig wel het eerste topic waar ik naar keek.
Maar op dat punt veranderen we de regels niet en ik zal even de titel aanpassen.
//edit: "TIP!!!!!" veranderd in "Meer titel meer mans?".

Maar op dat punt veranderen we de regels niet en ik zal even de titel aanpassen.

Laatst gewijzigd door WebSiteNet op 16 feb 2006, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Goede titelWebSiteNet schreef:

Ik keek er al meteen na 8)
Maar heb toch mijn bedenkingen over het doel van dit topic

3 x gaap

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads