Foutmelding na login
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foutmelding na login
Ik heb gisteren het forum op m'n webserver gezet en het werkt bijna helemaal perfect, op 1 dingetje na.
Ik krijg namelijk na het in- en uitloggen van een gebruiker een "pagina kan niet worden gevonden"-foutmelding, ipv dat er netjes teruggegaan wordt naar het forum.
Iemand enig idee wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Sandra
Ik krijg namelijk na het in- en uitloggen van een gebruiker een "pagina kan niet worden gevonden"-foutmelding, ipv dat er netjes teruggegaan wordt naar het forum.
Sandra
Re: Foutmelding na login
Dat lijkt op een lycos tripod look-a-like foutje.Archikos schreef:Ik heb gisteren het forum op m'n webserver gezet en het werkt bijna helemaal perfect, op 1 dingetje na.
Sandra
Ik denk dat als je de lycos login fix gebruikt het wel goed doet. Zoek even op dit forum naar "lycos login fix" of iets dergelijks.
P.S.: Staan alle adressen naar je forum wel goed in adminpaneel -> configuratie? Dat kan het ook zijn.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Re: Foutmelding na login
Maar, dat kan toch alleen als je gebruik maakt van een Lycos Tripod server? Ik heb het forum gewoon op m'n eigen Linux webserver staan, heb niks met Lycos Tripod te maken.FlorisD schreef:Dat lijkt op een lycos tripod look-a-like foutje.Archikos schreef:Ik krijg namelijk na het in- en uitloggen van een gebruiker een "pagina kan niet worden gevonden"-foutmelding, ipv dat er netjes teruggegaan wordt naar het forum.
Ik denk dat als je de lycos login fix gebruikt het wel goed doet. Zoek even op dit forum naar "lycos login fix" of iets dergelijks.
M'n configuratieinstellingen zijn volgens mij allemaal goed.
Sandra
Dan bedoel je vast niet deze:michaa113 schreef:je download gewoon de bestanden die je nodig hebt om die fix te doen.
Dan doe je die fix en dan kan je ze gewoon uploaden
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1298
Dit is namelijk gewoon een setup, net als de setup die je bij phpbb kunt downloaden