lekker eigewijsik ben gek schreef:neem ik die orginele

lekker eigewijsik ben gek schreef:neem ik die orginele
Code: Selecteer alles
DELETE FROM `phpbb_topics` WHERE `topic_id` > '37' AND 'topic_id' < '10477' LIMIT 1;
Ik ben er erg Nieuwsgierig naCarlo Claessen schreef:ben bezig met laatste deel van de add te schrijven, klein deel voor in de admin nog
(ps hoe is mijn nieuwe avatar, sommige klaagde dat ik er geen had)
Spam voor spam voor Spam 8) toch wel een goed Spam topicpaulus schreef:limit verwijderen :S
(En wat doet dat hier, is een spam topic dit :S)
Hij is wel Funny Carlo LOLCarlo Claessen schreef:aangepast nu
voor de nieuwsgierige dit was de originele
ook ik moet me idd aan de regels houden
sorry
Somige mensen hebben het ook wel eens drukLady Elensar schreef:Het is hier ook al stil... overal is het stilWat is dit voor avond
Heeft Carlo je aan het werk gezegt 8)paulus schreef:ikke is hard bezig met scripten
Klefe bui of zoXGE_Lithium schreef:Iedereen ook genoten van Valentijnsdag?
Wat een ongelofelijke ***-dag !! Liefde moet spontaan komen, en niet worden afgesproken !! Al ben ik geen voorstander van een materiële vorm van je liefde te tonen, een roosje kopen is wel leuk en een mooi gebaar. Maar dat moet niet zo afgesproken zijn, en al helemaal neit zo commercieel !!
Zo, das er ook weer uit
Nah, verliefd en nog niet 'man' genoeg geweest om het haar te vertellen. Zo zou ik mijn bui omschrijvenOpeltijgertje schreef:Klefe bui of zoXGE_Lithium schreef:Iedereen ook genoten van Valentijnsdag?
Wat een ongelofelijke ***-dag !! Liefde moet spontaan komen, en niet worden afgesproken !! Al ben ik geen voorstander van een materiële vorm van je liefde te tonen, een roosje kopen is wel leuk en een mooi gebaar. Maar dat moet niet zo afgesproken zijn, en al helemaal neit zo commercieel !!
Zo, das er ook weer uit