Beste mensen,
Gisteren zag ik opeens in een verborgen forum op mijn site in het forumindex dat de datum op 1 januari 1970 stond???
Nadat ik er een keer heb gepost kwam het wel goed maar hoe kan het dat een datum opeens veranderd? Er zijn verder geen veranderingen geweest, mods geinstalleerd of iets dergelijks wat de oorzaak zou kunnen zijn, ik draai op versie 2.0.18.
iemand een idee hoe dat kan?
alvast bedankt voor de reactie,
groetjes Loes.
Datum veranderd naar 1 jan. 1970
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
Is geen fout bij de host, heb je de zoekfunctie al geprobeert?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
bedankt voor het antwoord, alleen weet ik nog niet hoe zoiets kan en ook niet wat ik moet doen omdat het de datum van een forumindex betreft.
ik heb het wel opgelost door er weer opnieuw in te posten maar ik wil graag weten wat de oorzaak is en hoe ik het idd kan verhelpen op een goede manier.
wie kan mij dat vertellen?
ik heb het wel opgelost door er weer opnieuw in te posten maar ik wil graag weten wat de oorzaak is en hoe ik het idd kan verhelpen op een goede manier.
wie kan mij dat vertellen?
Hey Loesie,
Als de datum verschijnt op 1 januari 1970 betekent dat de "timestamp" zoals hier beschreven en aangegeven door XP-Rene, verkeerd is of niet is ingevuld. Waarschijnlijk toch een probleempje met je database, komt het vaker voor en heb je echt niks verandert op je forum, moet het aan je hosting liggen, die met de databases frummelt, maar dat lijkt me eigenlijk sterk.
Verder raad ik je aan om te updaten naar versie 2.0.19, voordat je straks meerdere versies achter loopt.
Succes
Als de datum verschijnt op 1 januari 1970 betekent dat de "timestamp" zoals hier beschreven en aangegeven door XP-Rene, verkeerd is of niet is ingevuld. Waarschijnlijk toch een probleempje met je database, komt het vaker voor en heb je echt niks verandert op je forum, moet het aan je hosting liggen, die met de databases frummelt, maar dat lijkt me eigenlijk sterk.
Verder raad ik je aan om te updaten naar versie 2.0.19, voordat je straks meerdere versies achter loopt.
Succes