Laten vervallen van berichten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
cb005978
Contacteer:

Laten vervallen van berichten

Bericht door cb005978 » 13 feb 2006, 20:29

Ik heb gezien dat je met pruning binnen een bepaald forum na zoveel dagen een onderwerp kan laten vervallen. Ik wil in een forum onderwerpen plaatsen die gerelateerd zijn aan vacatures.

Deze vacatures worden geplaatst door een moderator behorende bij dat forum en alleen zichtbaar voor gebruikers die behoren bij een bepaalde groep. Er mag NIET gepost worden.

Gaan de onderwerpen er vanzelf uit als de pruning periode voorbij is? Ook in dit geval?

Nog mooier zou zijn dat wij per onderwerp (vacature) kunnen instellen tot wanneer (datum) hij in het forum mag blijven.

Eenmaal gepruned dan moet het onderwerp (vacature) naar een andere (voorafgedefinieerd) forum (bijv. alleen zichtbaar voor de moderator) dat fungeert als een soort opvangbak waar hij daarna vanzelf uit verdwijnt na bijvoorbeeld 3 maanden.

Is hier misschien een mod voor of zoek ik het te ingewikkeld?

Jos van der Voort

Bee

Bericht door Bee » 13 feb 2006, 20:51

... Maar ik modereer (nog) niet.

Stef

Bericht door Stef » 13 feb 2006, 20:58

Jos, wil je voortaan even je berichten in de juiste fora zetten, deze hoort namelijk thuis in MOD Aanvraag dus ik verplaats hem ook even. :-)

Gesloten