Ik heb me suf gezocht op dit forum maar zoek een simpele manier om een overzicht van links op mijn forum te kunnen plaatsen.
Het liefst op een plaats waar deze lijst alleen te zien is voor geregistreerde gebruiker.
Jos van der Voort
Links plaatsen op forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
Hallo XP-Rene,
Ik heb allebei de links bekeken. Ik wil een lijst hebben met links die beheerd kan worden door admin. Niet door de gebruikers van het forum. In ons geval gaat het om links naar vacature sites. Die veranderen niet zo vaak.
Ik had gehoopt op een mod die misschien de mogelijkheid biedt om bij sommige links een logotje of zo op te nemen. Ook moeten ze in categorien onder te verdelen zijn. Met hard coding kom je natuurlijk ook een heel eind maar wij willen juist niet afhankelijk zijn van de ICT jongens omdat het dan nooit van de grond komt.
Is er misschien een forum waar al zo iets te zien is en wat zou ik dan allemaal moeten doen om het over te nemen naar mijn eigen forum?
Bedankt
Jos van der Voort
Ik heb allebei de links bekeken. Ik wil een lijst hebben met links die beheerd kan worden door admin. Niet door de gebruikers van het forum. In ons geval gaat het om links naar vacature sites. Die veranderen niet zo vaak.
Ik had gehoopt op een mod die misschien de mogelijkheid biedt om bij sommige links een logotje of zo op te nemen. Ook moeten ze in categorien onder te verdelen zijn. Met hard coding kom je natuurlijk ook een heel eind maar wij willen juist niet afhankelijk zijn van de ICT jongens omdat het dan nooit van de grond komt.
Is er misschien een forum waar al zo iets te zien is en wat zou ik dan allemaal moeten doen om het over te nemen naar mijn eigen forum?
Bedankt
Jos van der Voort
Oke Jos, dan heb ik deze mod nog in de aanbieding voor je.
Hier een stukje tekst van de maker zelf:
Ik hoop voor je dat dit is wat je zoekt, anders weet ik het ook niet meer.
Sorry, ik heb zo snel geen voorbeeld voor je.
Ik heb hem zelf ooit een keer gebruikt, en je kunt met deze mod de links in categorien indelen. Over afbeeldingen bij de link weet ik niet zeker meer of dit erin zit ja of nee, maar is door middel van HTML wel te doen denk ik.
Succes :thumb:
Hier een stukje tekst van de maker zelf:
Code: Selecteer alles
The mod will add a new link in theheader, to a link page, admin may inside ACP fully manage the link page
including manage who may see specific links.
e.g. "only reg users" or "mod and admin" or ...
Sorry, ik heb zo snel geen voorbeeld voor je.
Ik heb hem zelf ooit een keer gebruikt, en je kunt met deze mod de links in categorien indelen. Over afbeeldingen bij de link weet ik niet zeker meer of dit erin zit ja of nee, maar is door middel van HTML wel te doen denk ik.
Succes :thumb:
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.