XP-Rene schreef: Toch maar een [CENTRAAL] topic starten bij wijze van therapie/praatgroep?
Scrollbar
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

dadelijk krijgt Xp rene nog gelijk:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
iedereen zijkt hier over sorrie hoor ik word er gek van ik heb best erge disleksie en weet somige worden niet goed te vertaale die vergeet uik op een eene vande manier en kord die af omdat ik dat moelijk vind beetje respekt of jullie hebben 1 kland minderNymphy schreef:En nu nog 1 keer aan soqs
DE REGELS :
Algemeen Beschaafd Nederlands
Gebruikers zijn verplicht normaal geschreven teksten te plaatsen in hun bericht of onderwerp. Hieronder wordt verstaan dat een gebruiker geen berichten plaats met alleen maar grote getallen, emoticons, alleen maar extreem grote of extreem kleine tekst, tekst in onleesbare kleuren, of veel verschillende kleuren, berichten volledig in hoofdletters of breezer taal. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd. Hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens. Het posten van je bericht zonder leestekens is echter ook niet de bedoeling!
Wat mij betreft doe jij dit dus niet en neem je als excuus dat je dysleksie hebt, wat jij typt is niet enkel dysleksie maar meerendeel MSN taal.
Dus vanaf nu Typ je gewoon MET leestekens zodat je teksten al stukken beter te lezen zijn voor andere mensen.
Daarnaast is het niet veel moeite gevraagd om je teksten even door een spellingscontrole te halen zoals Bee al eerder aan je gevraagd heeft.
@Soqs,
Wil je bij de praatgroep ? zie mijn posting hierboven.
Enne pfoe heb nu hoofdpijn van jou zin gelezen te hebben
En klanten? ze helpen iedereen gratis (support) dus over klanten is niet te spreken.
Maar het is heel irritant dat je geen punten neer zet. Dus zoeen reactie van jou is nergens voor nodig.
Gewoon even rustig de tekst na lezen voordat je hem post en met punten erbij
ofhebikdaargeengelijkin
Edit: Nu gaan we toch echt oftopic hoor
Wil je bij de praatgroep ? zie mijn posting hierboven.
Enne pfoe heb nu hoofdpijn van jou zin gelezen te hebben

En klanten? ze helpen iedereen gratis (support) dus over klanten is niet te spreken.
Maar het is heel irritant dat je geen punten neer zet. Dus zoeen reactie van jou is nergens voor nodig.
Gewoon even rustig de tekst na lezen voordat je hem post en met punten erbij

ofhebikdaargeengelijkin
Edit: Nu gaan we toch echt oftopic hoor
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Het is mooi geweest...
Ik vind het wel mooi geweest zo. Er is meer dan genoeg gezegd over de kwestie soqs, en alle discussie daarover gaat dan ook NU verder via PB. Mocht het daar echter weer tot een hevige discussie komen dan zal dat een waarschuwing opleveren.
Van de rest van dit topic blijft niets meer over, en dit gaat dan ook op slot. Dit ook om echt te voorkomen dat de zaak gaat escaleren.
Ik vind het wel mooi geweest zo. Er is meer dan genoeg gezegd over de kwestie soqs, en alle discussie daarover gaat dan ook NU verder via PB. Mocht het daar echter weer tot een hevige discussie komen dan zal dat een waarschuwing opleveren.
Van de rest van dit topic blijft niets meer over, en dit gaat dan ook op slot. Dit ook om echt te voorkomen dat de zaak gaat escaleren.
... Maar ik modereer (nog) niet.