[KIJK] Hardrockforum.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Impactforra

Bericht door Impactforra » 10 feb 2006, 15:18

Het is toch flash wat Talpa heeft, en ik heb het niet over mensen trekken maar over het logo, dan vind ik jouw logo eerder wat goedkoper.

J.S. Coolen
Contacteer:

Bericht door J.S. Coolen » 10 feb 2006, 15:22

VAn dat flash zou inderdaad ook goed kunnen, dat weet ik niet. Het zou in ons script kunnen met een interval.

Ik hou persoonlijk van duidelijk en recht toe aan dingen. Dus liever geen helemaal geintergreerde logo's. Maar dat is een kwestie van smaak.

Ieder zo z'n ding. Het was ook meer bedoeld als beredenering, waarom we deze manier hebben gebruikt.

tineke

Bericht door tineke » 10 feb 2006, 23:02

Ik vind het een mooi uitziend forum! Ik vind de zwarte kleur juist wel mooi omdat de rest er dan "uitspringt".

J.S. Coolen
Contacteer:

Bericht door J.S. Coolen » 14 feb 2006, 22:27

Bee schreef:Ik denk dat mensen niet geneigd zijn te registreren voor forums als deze als ze de hoofdberichten niet goed kunnen zien. Bij sommige forums is het logisch, maar er is geen echte logica waarom gasten bijvoorbeeld niet mogen zien wat er over oa Krezip wordt gezegd. Ik denk zelf dat ze dan eerder geprikkeld wordt om te registreren.
We hebben het er nog eens over gehad en toch besloten om dan het forum gedeeltelijk open te gooien.

Nu kun je als gast dus een gedeelte lezen. De foto's en links zijn niet te zien totdat je je aanmeld.

Beter zo?

Gesloten