[ CENTRAAL ] Gratis hosting
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
oww oke, dat weet ik dus voor de volgende keer.
ik heb een forum aangemaakt bij http://www.perfectfreewebhosting.com
Dit is toch wel genoeg, als ik nog een paar mod bij installeer?
of zou ie krap zitten?
Domain Type - Personal Sub-Domain e.g. http://www.username.pfwh.net
IP Address - Shared IP Address based Hosting
Web Space - 50 Mb
Monthly Bandwidth - 1 Gb
POP3 Accounts - 1
E-mail Forwarding - Unlimited
E-mail Aliases - Unlimited
Autoresponders - Yes
FTP Accounts - 1
Sub-Domains - 0
Domain Pointers - 0
MySQL Databases - 1 MySQL Database
PHP Enabled - Yes
SSI Enabled - Yes
Perl Enabled - Yes
SSL Enabled - Yes
Cost - Free - No setup fee or monthly charge
ik heb een forum aangemaakt bij http://www.perfectfreewebhosting.com
Dit is toch wel genoeg, als ik nog een paar mod bij installeer?
of zou ie krap zitten?
Domain Type - Personal Sub-Domain e.g. http://www.username.pfwh.net
IP Address - Shared IP Address based Hosting
Web Space - 50 Mb
Monthly Bandwidth - 1 Gb
POP3 Accounts - 1
E-mail Forwarding - Unlimited
E-mail Aliases - Unlimited
Autoresponders - Yes
FTP Accounts - 1
Sub-Domains - 0
Domain Pointers - 0
MySQL Databases - 1 MySQL Database
PHP Enabled - Yes
SSI Enabled - Yes
Perl Enabled - Yes
SSL Enabled - Yes
Cost - Free - No setup fee or monthly charge
Mag je jaloers op zijn...GRNW.nl schreef:General account information:
Hosting package Unlimited
Shared Ip Address 67.19.241.114
Subdomains 1 / unlimited
Parked Domains 0 / 0
Addon Domains 0 / 0
Mysql databases 1 / unlimited
Postgresql Databases 0 / unlimited
Disk usage 16.29 Megabytes
SQL Disk usage 0.71 Megabytes
Disk space available Unlimited Megabytes
Bandwidth usage 12.07 Megabytes
Email accounts: 2 / unlimited
Email Forwaders 1
Auto-responders 1
Mailing lists: 0 / unlimited
Email filters 0
Ftp Accounts 0 / unlimited
General server information:
Operating system Linux
Service Status Click to View
Kernel version 2.4.28-grsec
Machine Type i686
Apache version 1.3.33 (Unix)
PERL version 5.8.4
Path to PERL /usr/bin/perl
Path to sendmail /usr/sbin/sendmail
Installed Perl Modules Click to View
PHP version 4.3.11
MySQL version 4.1.14-standard
cPanel Build 10.8.1-RELEASE 113
Theme cPanel X v2.5.0
Documentation Click to View
cPanel Pro 0.9.9.2 (RC8)
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Overzicht van al de genoemde gratis hosts: Klik!
Aan de betaalde host wordt gewerkt
ik ben verkouden - dus ik zit al een aantal dagen hier thuis. En tja, ik heb nu inderdaad tijd teveeel
ik ben verkouden - dus ik zit al een aantal dagen hier thuis. En tja, ik heb nu inderdaad tijd teveeel

- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik krijg een foutmelding .. iets van dat ze nu niets kunen verwerken?TheGameMen schreef:Dit vind ik zelf ook een hele goede:
http://www.Pandela.net
Ik zit er zelf ook bij
Freek
- Impactforra
Hij doet het niet? die link van de gratis hostsXGE_Lithium schreef:Overzicht van al de genoemde gratis hosts: Klik!
-
Dus het is gratis zonder enige reclame?TheGameMen schreef:Dit vind ik zelf ook een hele goede:
Ik zit er zelf ook bij
Freek
Maakt het uit wat je erop zet voor gebruik (liedjes, filmpjes, bestandopslag,...).
En hoe is de downtime?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
TDhosting (de site waarbij het gehost is) is er mee opgehouden zo te zien.Impactforra schreef:Hij doet het niet? die link van de gratis hostsXGE_Lithium schreef:Overzicht van al de genoemde gratis hosts: Klik!
Gelukkig heb ik wel backups hoor :thumb:
-
-
*Gloep* Geen Id ? Hier werkt nog alles.. maar ben van server aant veranderen , want je mag maar een max van 2 MB Mysql database hebben.. en met een phpbb forum is dat toch wel redelijk snel vol.. leve dhost.infoXGE_Lithium schreef:Ik krijg een foutmelding .. iets van dat ze nu niets kunen verwerken?TheGameMen schreef:Dit vind ik zelf ook een hele goede:
Ik zit er zelf ook bij
Freek

Dus het is gratis zonder enige reclame?
Maakt het uit wat je erop zet voor gebruik (liedjes, filmpjes, bestandopslag,...).
En hoe is de downtime?
Jup zonder reclame , je mag er alles opzetten ... ik heb nog geen downtime gehad
Bedankt voor alle Support !!!
Pandela
Voor wat het waard is:
Ik heb gisteren een forum gezet op Pandela en was in ongeveer 2 uurtjes uit en thuis vanaf registratie tot een werkend forum.
Van belang is wel dat je tijdens de regsitratie al een subdomein moet opgegeven die dan later niet aangemaakt wordt. Dit is erg verwarrend. Ik ben hier ingestonken en ik heb zojuist een andere bezoeker van dit forum daarmee op weg moeten helpen. Toch is het niet moeilijk om je subdomein aan te maken en te specificeren.
Je moet hiervoor naar de login helemaal rechts op de homepage van hun eigen site http://www.pandela.com . Je komt dan in een schitterend control panel waar je alles kan doen.
HIER moet je je subdomein creëren die na ongeveer 15 minuten actief is.
Gisteren op een zondag zat er een levend wezen achter de support tickets die mij in een keer of vier compleet op weg heeft geholpen.
Dus aanbod = super, niet over twijfelen. Controlpanel = super, helder en overzichtelijk. Support = super, waar zit er nog een levend wezen op een zondag. Kortom pandela = doen!
Jos van der Voort
Ik heb gisteren een forum gezet op Pandela en was in ongeveer 2 uurtjes uit en thuis vanaf registratie tot een werkend forum.
Van belang is wel dat je tijdens de regsitratie al een subdomein moet opgegeven die dan later niet aangemaakt wordt. Dit is erg verwarrend. Ik ben hier ingestonken en ik heb zojuist een andere bezoeker van dit forum daarmee op weg moeten helpen. Toch is het niet moeilijk om je subdomein aan te maken en te specificeren.
Je moet hiervoor naar de login helemaal rechts op de homepage van hun eigen site http://www.pandela.com . Je komt dan in een schitterend control panel waar je alles kan doen.
HIER moet je je subdomein creëren die na ongeveer 15 minuten actief is.
Gisteren op een zondag zat er een levend wezen achter de support tickets die mij in een keer of vier compleet op weg heeft geholpen.
Dus aanbod = super, niet over twijfelen. Controlpanel = super, helder en overzichtelijk. Support = super, waar zit er nog een levend wezen op een zondag. Kortom pandela = doen!
Jos van der Voort
-
- Xanland
- Contacteer:
Forumhost(.eu.tt)
Je hebt mogelijkheid uit 5 verschillende forumsoftware. Momenteel worden er nog een klein aantal dingen verbouwd! Wel kan je je alvast registreren. Het forum wordt aangemaakt zodra ik mijn mail heb ontvangen. Ik kijk een paar keer per dag! Voor verdere info kun je dat hier vragen of mij PM'en! Ook worden nog voorbeeldenforums van de forumsoftware gemaakt.
Veel plezier!
Je hebt mogelijkheid uit 5 verschillende forumsoftware. Momenteel worden er nog een klein aantal dingen verbouwd! Wel kan je je alvast registreren. Het forum wordt aangemaakt zodra ik mijn mail heb ontvangen. Ik kijk een paar keer per dag! Voor verdere info kun je dat hier vragen of mij PM'en! Ook worden nog voorbeeldenforums van de forumsoftware gemaakt.
Veel plezier!
Dat is gewoon gespam voor je eigen dienst: Je bied anderen een forum aan op een andere host, maar ze hebben de gegevens niet. Dan ga ik nog liever in zee met een forumhost waar dat automatisch gebeurt.Xanland schreef:Forumhost(.eu.tt)
Veel plezier!
... Maar ik modereer (nog) niet.
Mijn advies? Zoek rustig verder, en als je uiteindelijk iets gevonden hebt, wat ik zeer sterk betwijfel, laat het ons dan ook even weten, dat zou dan een mooie aanvulling zijn op dit topic.funyboyke schreef:hallo allemaal, er zijn hier al heel wat hosts verzameld
maar ik zoek een host met ftp, php en minimum 100MB
en met phpmyadmin
en met mail ondersteuning
en het moet gratis zijn
kent er iemand zoiets?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.