phpBB forum; whats happening?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
phpBB forum; whats happening?
Ik weet niet of meerdere mensen het hebben, maar dit voor een script bedoelde support forum begint verdacht veel op een funforum te lijken. Dit forum is toch puur om support te bieden voor het phpBB forum, en niet om spelletjes te spelen? Of bekijk ik het nu fout?
éépoks
Die zijn er op internet zat. Het heeft op dit forum geen enkele toevoegende waarde.YoKev schreef:Kunnen jullie niet gewoon een extra fora maken, met dezelfde accounts enzo, waar dit specifiek voor bedoeld is? Zou best leuk kunnen zijn..
Jep. Mensen komen hier voor support en niet voor spelletjes. Al zoeken ze spelletjes en tijdsdoding kan je terecht op SpammersHeaven.
s

éépoks
- Lady Elensar
Hmm, eigenlijk hebben jullie daar wel gelijk in..
Maar dat betekend dat dit geen gezellig forum zal worden, enkel voor support, serieus. Tenzij het het Algemene Chat gedeelte gewoon blijft. Misschien hoeft het hier ook niet gezellig te worden, nee dit forum is voor support, maar het is wel leuker als het hier ook gezellig is. Of daar heb je weer niks aan.. (hm, ik vergelijk het een beetje met een ander forum volgensmij)
Ik begin ingewikkeld te doen ofzo
.. Ik zie wel wat er gebeurd, wat de moderators/beheerders willen.. 
Maar dat betekend dat dit geen gezellig forum zal worden, enkel voor support, serieus. Tenzij het het Algemene Chat gedeelte gewoon blijft. Misschien hoeft het hier ook niet gezellig te worden, nee dit forum is voor support, maar het is wel leuker als het hier ook gezellig is. Of daar heb je weer niks aan.. (hm, ik vergelijk het een beetje met een ander forum volgensmij)
Ik begin ingewikkeld te doen ofzo

Ik begrijp wel wat je bedoelt, we zijn een serieus forum gericht op het helpen van mensen met problemen met hun eigen phpBB forum. We zijn geen forum waar men bij elkaar komt om gezellig te spelen. Een dolletje af en toe is leuk maar daarvoor is Algemene Chat, men mag best vaker een discussie openen over een actueel onderwerp. 

- Lady Elensar
- Carlo Claessen