Tip: scan je pc voor vrijdag
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Morgen gaat het virus: Blackmal-worm, ook bekend als Nyxem.E of MyWifeer bestanden verwijderen, scan dus voor morgen je pc met je eigen virusscan of met deze: Symantec Removal Tool
Lees meer
Bron: Planet Internet
Morgen gaat het virus: Blackmal-worm, ook bekend als Nyxem.E of MyWifeer bestanden verwijderen, scan dus voor morgen je pc met je eigen virusscan of met deze: Symantec Removal Tool
Lees meer
Bron: Planet Internet
- Bas
- Contacteer:
Dat las ik een paar dagen terug al op Tweakers, maar ja, ik open ook geen mailtjes met "Crazy Illegal Sex", en mijn moeder ook niet 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Dus eerst wordt windows en office bijgewerkt, en na een half uur gaat dat virus al werken en worden muis en toetsenbord geblokkeerd..Bee schreef:Vrijdagochtend om 8 uur 's ochtends, standaardtijdstip, hetzelfde voor windows en office updates. Daarna een dubbele scan van Zonealarm: Spyware en Privacygevoelige informatie, en overbodige rommel. Als ik dan terugkom is alles weer lekker schoon en fris.
Dus als je dat virus hebt, heb je grote kans dat de tijd dat je gaat scannen al te laat is.

Ik zou voor de zekerheid even dit tooltje draaien.

Maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen data.
Er is een enorme waslijst aan opvallend gedrag van dat virus. Zo sluit het bijvoorbeeld vensters met bepaalde woorden in de titelbalk. Mijn virusscanner heeft zo'n woord (SCAN) in de titelbalk, net zoals Zonealarm. Dat gebeurt niet, en daarnaast, ik open geen bijlages als ik niet weet was het is, en heb ook geen dingen geinstallleerd of toepassingen geopend rechtsstreeks door het internet, dus wordt moeilijk he 

... Maar ik modereer (nog) niet.
mijn Karapsky draait ook al een tol altijd en hapt niet zoveel CPU
Maar ik zal ook eventjes dit onderwerp eventjes verspreiden mooie en goede info :thumb:

Maar ik zal ook eventjes dit onderwerp eventjes verspreiden mooie en goede info :thumb:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Diablo Gamer
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
Ik had niet kunnen scannen, mijn McDonalds (McAfee) werkte niet mee... (Maar mijn moeder en ik openejn toch geen Crazy Illegal Sex
)

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS