Bericht
door Bee » 29 jan 2006, 14:44
Het is weer eens zover, er is weer eens een onderwerp wat uit de hand loopt. En om een redelijk knullige reden. Het gaat, kortom, weer eens nergens over.
Zowieso gaan sommigen hier al heel snel mensen gewoon vernederen. Dat is gewoon not done, en al die mensen wil ik graag nog eens verwijzen naar de REGELS (die hebben wij hier ook) hierover. Vooroordelen trekken op basis van berichten is geen goed idee, en je bereikt er niets mee.
@wwwworld: Met een dergelijke houding kan je niet verwachten dat je ook maar enige bijstand krijgt van een gebruiker hier. Je maakt zelf een (kleine) fout, en daardoor is meteen alles wat met phpBB te maken heeft slecht? Dat is gewoon een generalisering, een drogreden. Als je een fout maakt met SMF dat is dat toch ook jouw schuld? Hetzelfde geldt dus ook voor phpBB.
Ook de stemming die zelf maakt door al 3x, ja 3x over een ban begint, vind ik het niet gek dat je een beetje als wereldvreemd wordt gezien. Iedereen voor een bepaalde uitspraak of fout bannen heeft toch echt aspecten van wereldvreemd gedrag.
Ik lees dat je niet meer terugkomt. Door dat te zeggen krijgen we nog meer het idee dat je wereldvreemd bent. Overigens vind ik het niet erg dat je niet terugkomt, mensen die ruzie zoeken hebben we hier echt niet nodig. Een ban is echter wel meteen heel erg ver gezocht (en bevestigd weer het idee van wereldvreemdheid)
Rest mij te zeggen dat de discussie nu over is, en dat dit onderwerp gesloten is.
... Maar ik modereer (nog) niet.